اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

پارک بانوان در بم راه‌اندازی می‌شود

فرماندار بم گفت: پارک بانوان به‌زودی در شهر بم راه‌اندازی می‌شود.

پارک بانوان در بم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین امروز در جمع بانوان بمی اظهار داشت: پارک بانوان به‌زودی در بم راه‌اندازی می‌شود و اعتبارات لازم برای احداث این پارک اختصاص می‌یابد.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما با در دستور کار قرار دادن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یک جنگ تمام عیار را آغاز کرده و در تمام ابعاد ورود کرده و در این زمینه هزینه‌های زیادی خرج کرده‌اند.

فرماندار بم افزود: مردم ما به لحاظ اسلام‌خواهی و روحیه ایثار و شهادت به خوبی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند و تاکنون موفق بوده و توانستند، آسیب‌ها را کمتر کنند.

زین‌الصالحین با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از بانوان نمونه در هفته زن بر برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری بانوان در این روز تاکید کرد و ابراز داشت: ما باید با توجه به شناختی که از مسائل و مشکلات زنان جامعه داریم در مورد رفع مشکلات آنها چاره‌اندیشی کنیم.

وی تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت بانوان تحصیل‌کرده، مجرب و پر توان امری ضروری است و ما را به اهداف والای انقلاب اسلامی نزدیک می‌سازد.

زین‌الصالحین ابراز داشت: سیره و روش ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) باید به طور عملی و جدی وارد زندگی مردم شود تا تاثیرپذیری مناسبی داشته باشیم.

وی چاپ مباحث مشاوره در نشریات را امری ضروری عنوان کرد و گفت: در هفته زن باید برنامه‌ریزی کنیم تا دستاوردهای دختران و دانش‌آموزان به معرض دید گذاشته شود.

به گزارش فارس، بانوان حاضر در این نشست مطالبی از جمله برگزاری کارگاه‌های مثبت‌اندیشی و آسیب‌شناسی اجتماعی، پیگیری برای حضور زنان در شبکه‌های سیما به مناسبت دهمین سالگرد زلزله، تجلیل از کارگران زن نمونه، برگزاری مسابقه ورزشی ویژه زنان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان، تقدیر از مددکاران روستایی و کشاورزان زن نمونه را مطرح کردند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول