اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

ضرورت تکمیل پارک و مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد، اولویت برنامه‌های خود را تکمیل پارک و مجموعه ورزشی بانوان خواند و گفت: در صورت ابلاغ و تخصیص اعتبارات، این پروژه‌ها را تکمیل و در اختیار بانوان قرار می‌دهیم.

ضرورت تکمیل پارک و مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعدازظهر امروز در کمیته هفته زن شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه اوج حماسه سیاسی امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار داشت: نقش‌آفرینی بانوان در انتخابات به عنوان حماسه سیاسی نقشی مهم، بی‌بدیل و تأثیرگذار دارد.

وی ادامه داد: بانوان ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات‌ گذشته نیز نشان دادند که همیشه در همه صحنه‌ها حضوری فعال و حداکثری دارند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه نقش زنان و بانوان در سبک زندگی و الگوی اسلامی جامعه نقشی مهم و ضروری است، افزود: زنان می‌توانند با کاهش هزینه‌های زندگی، نحوه پوشش و حجاب، تقویت آموزه‌های دینی و الگوگیری از زندگانی حضرت فاطمه (س) موجب تغییر سبک زندگی و تقویت الگوهای اسلامی شوند.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته زن و روز مادر، گفت: جایگاه واقعی زنان باید در جامعه تحکیم شود، چراکه آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تأثیرگذارند.

عبدکوند، اولویت برنامه‌های خود را تکمیل پارک و مجموعه ورزشی بانوان خواند و افزود: در صورت ابلاغ و تخصیص اعتبارات، این پروژه‌ها را تکمیل و در اختیار بانوان قرار می‌دهیم.

فرماندار اسدآباد، تربیت فرزندان را یکی از وظایف زنان و بانوان در جامعه دانست و تصریح کرد: امروزه تربیت افراد جامعه یکی از وظایف مادران و زنان است که متأسفانه به این مهم کمتر توجه شده و باید با تقویت آموزه‌های دینی و قرآنی به این مهم بیش از پیش توجه شود.

مسئول امور بانوان شهرستان اسدآباد نیز از اجرای 60 برنامه فرهنگی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها بیشتر شامل کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های اخلاقی، تجلیل از زنان، مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

آزیتا وفائی با اشاره به روزشمار هفته زن، متذکر شد: دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، تجلیل از اعضای کارگروه بانوان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های هفته زن در شهرستان اسدآباد است.

وی از تشکیل پنج کمیته فرهنگی ـ اجتماعی، زنان سرپرست خانوار، بهداشت، ورزش ـ اوقات فراغت و اشتغال برای بانوان خبر داد و گفت: اعضای کارگروه بانوان باید در این کمیته‌ها عضو و برنامه‌های مربوط به کمیته را اعلام کنند تا در خصوص آن‌ها بحث و بررسی شود.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول