اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک کرج:

پارک‌های فرسوده در منطقه یک کرج بهسازی و بازسازی می‌شود

شهردار منطقه یک کرج از بهسازی و بازسازی پارک‌ها فرسوده در این منطقه خبر داد.

پارک‌های فرسوده در منطقه یک کرج بهسازی و بازسازی می‌شود

حسن مدیر روستا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز و افزایش سرانه‌های فضاهای سبز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است که با جدیت این مهم ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده طی سال جاری تمامی پارک‌های فرسوده در این منطقه بازسازی و بهسازی می‌شود.در این راستا علاوه بر بهسازی و بازسازی پارک‌های فرسوده سه پارک جدید نیز در این منطقه احداث خواهد شد.

مدیرروستا این پارک‌ها را شامل جنگل‌کاری طلوع جنب سازمان آب در منطقه اسلام آباد به مساحت هزار و 500 مترمربع، جنگل احمد بابا واقع در بعثت شمالی به مساحت پنج هزار مترمربع و پارک کوچه فرشید خیابان بهار به مساحت دو هزار مترمربع است عنوان کرد که عملیات اجرایی این سه پارک هم اکنون در حال اجرا است.

وی تأکید کرد: شهروندان در این منطقه از پارک‌های ایجاد شده استقبال بسیار خوبی را می‌کنند لذا به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم تمامی پارک‌های فرسوده در سطح منطقه در سال جاری بهسازی و بازسازی خواهند شد که تا پایان سال جاری این امر محقق می‌شود.

این مسئول با تأکید بر این که شهروندان باید استفاده درست و بهینه را از فضاهای سبز انجام دهند افزود: متأسفانه برخی از شهروندان بدون در نظر گرفتن آثار مخرب آلوده کردن و تخریب فضاهای سبز با استفاده نادرست از این گونه فضاها زمینه تخریب آنها را ایجاد می‌کنند.

وی افزود: هزینه‌ای که هم اکنون باید برای بهسازی و بازسازی پارک‌های فرسوده متقبل می‌شویم می‌توانیم در مسیر ایجاد فضاهای سبز جدید هزینه کنیم.

مدیرروستا ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، تمامی پارک‌های این منطقه به امکانات پارک‌های مدرن شهری از جمله ست تندرستی، سیستم روشنایی، وسایل بازی کودکان و مبلمان مجهز خواهند شد.

*انجام 85 درصد رنگ آمیزی جداول و دیوارها

وی در ادامه از انجام 85 درصد رنگ آمیزی جداول و دیوارهای سطح منطقه خبر داد و گفت: با تلاش حوزه زیباسازی، جداول بلوارها و دیوارهای منطقه به صورت زیبا رنگ آمیزی و نقاشی شده است.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا مقرر شده که پس از انعقاد قرارداد با پیمانکار بررسی‌های لازم و کارشناسی، تصاویر شهدا طراحی و نقاشی شود.

مدیرروستا در ادامه گفت: همچنین در سال جدید مابقی دیوارهای سطح منطقه رنگ آمیزی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول