اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد

احداث 2 پارک جدید در شهر قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از احداث دو پارک جدید در شهر قزوین خبر داد.

احداث 2 پارک جدید در شهر قزوین

مریم نخستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه دو پارک جدید در شهر قزوین احداث می‌شود، اظهار داشت: یکی از این پارک‌ها در شمال شهرک مینودر و دیگری در جنوب شهر واقع در کمربندی جمهوری اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز داشت: اکنون مطالعات اولیه احداث دو پارک جدید در شهر قزوین به پایان رسیده است که عملیات ساخت این طرح بعد از مراحل اجرایی با نظر کارشناسی مسئولان مربوطه آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی در پارک‌های شهر قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: شهروندان قزوینی در این پارک‌ها از انجام این فعالیت‌ها استقبال خوبی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در پارک‌های شهر قزوین تقویت می‌شود، اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، قرار است این فعالیت‌ها در این پارک‌ها هر روز به طور مداوم برگزار ‌شود.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی بانوان در بوستان‌ها همدلی و مشارکت جمعی بین آنان را به همراه دارد، عنوان کرد: این بانوان در سن‌ها و رتبه‌های اجتماعی مختلف در پارک‌ها حضور دارند و با انجام فعالیت‌ها و حرکات ورزشی منظم و مداوم در ارتقای نشاط و شادابی یکدیگر کمک بسزایی می‌کنند که تحقق این امر موجب ارتقای سلامت آنان است.

نخستین اذعان داشت: کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین تلاش کرده تا با ایجاد جاذبه‌های ورزشی در پارک‌های محلی حضور اقشار مختلف جامعه را از جمله زنان و مردان ارتقا دهد و در این راستا تا حدودی موفق بوده است.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین حضور بانوان قزوینی در پارک‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور آنان به ویژه در پارک بانوان بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه طرح پایش سلامت در پارک‌های محلی شهر قزوین اجرا می‌شود، ابراز داشت: ورزشکاران با مراجعه به این مکان می‌توانند از وضعیت فشار و قند خون خودشان مطلع شوند تا برای کنترل و کاهش آن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول