اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه فضاهای سبز در کرج

پارک مردم در منطقه 11 کرج احداث می‌شود

شهردار منطقه 11 شهرداری کرج گفت: در راستای توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج پارک مردم در این منطقه در مساحت هفت هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود.

پارک مردم در منطقه 11 کرج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین عطایی ظهر امروز در بازدید از این پروژه افزود: این طرح به منظور تحقق اهداف شهرداری منطقه و در سطح کلان با هدف تامین اهداف مدیریت شهری اجریی شده است.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های عمرانی در منطقه، ایجاد فضاهایی با کاربری فضای سبز و اماکن تفریحی را از ضروری‌ترین نیازهای منطقه ذکر و عنوان کرد: تحقق این رویکرد شهرداری به جد در دستور کار مسئولان ذیربط قرار دارد.

این مسئول درباره میزان هزینه‌های صرف شده برای احداث پارک مردم اظهار داشت: طی برآوردهای اولیه صورت گرفته، برای احداث این پارک 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول افزود: پارک مردم در بلوار پاسداران شهرک جهان‌‌نما احداث می‌شود.

عطایی، از جمله اقدامات عمرانی صورت گرفته در این پارک را اجرای جدول‌کشی به طول 600 متر، ذکر کرد و افزود: کاشت درخت چنار به تعداد 160 اصله، نصب آلاچیق به تعداد شش عدد، ایجاد آبنما و فضای سبز از جمله این اقدامات می‌باشد.

*نقش طرح‌های فضای سبز در تحقق رویکردهای زیباسازی

مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با اشاره به نقش طرح‌های فضای سبز در تحقق رویکردهای زیباسازی عنوان کرد: این طرح‌ها نقش بسزایی در ایجاد روحیه مثبت بین شهروندان ایفا می‌کند ضمن آن که، تحقق این مهم منشأ مطلوب و مناسبی برای رسیدن به رویکردهای زیباسازی و ساختارسازی شهری است.

عطایی ایجاد فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای را در زیباسازی چهره شهر موثر دانست و عنوان کرد: این مهم در کنار مبلمان شهری و عناصر معماری، بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: طراحی برای اجرای پارک‌ها باید به گونه‌ای باشد که شهروندان نهایت بهره‌مندی را از آن ببرند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول