اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

پارک کودک محور نهارخوران جوابگوی نیاز امروز کودکان نیست

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پارک کودک محور «نهارخوران» جوابگوی نیاز کودکان نیست و کودکان برای استفاده از حداقل امکانات در صف می‎ایستند.

پارک کودک محور نهارخوران جوابگوی نیاز امروز کودکان نیست

فائزه عبداللهی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پارک کودک محور نهارخوران جوابگوی نیاز کودکان نیست و در بسیاری از مواقع کودکان برای استفاده از حداقل امکانات در صف می‎ایستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل بسیاری از خانواده‎ها کودکان خود را دیرهنگام به آنجا می‎آورند تا فضای استفاده خلوت‎تر باشد و کودک بتواند بهتر از امکانات هرچند کم استفاده کند.

ایجاد یک فضای شاد و رایگان برای کودکان ضرورت دارد

این عضو شورا با اشاره به اینکه ایجاد یک فضای شاد برای کودکان ضرورت دارد، افزود: با توجه به اینکه همه خانواده‎ها توان پرداخت هزینه شهربازی را ندارند تاکید من بر این است که فضای تفریحی با وسایل شیک و با کیفیت مناسب به صورت استفاده رایگان در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیافتد به طور قطع شاهد حضور نوجوانان و جوانان هم در این مراکز خواهیم بود.

عبداللهی تاکید کرد: امروز دیگر نمی‎توانیم اینگونه فضاهای تفریحی را فقط برای کودکان تعریف کنیم زیرا همین امروز وقتی در فضای پارک کودک می‎رویم مشاهده خواهیم کرد که خیلی از نوجوانان و جوانان در این محیط هستند که از آن امکانات استفاده می‎کنند.

وی در پایان بیان کرد: به هر حال بنده اعتقاد دارم باید فضای تفریحی مناسب با امکانات و کیفیت استاندارد هم برای کودکان و هم برای جوانان و نوجوانان در سطح شهر و به خصوص در محور نهارخوران ایجاد شود تا فرزندان این شهر بتوانند از این فضاهای شاد و مفرح به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/83004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول