اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس کشاورزی دانشگاه تهران مستقر در کرج:

مزرعه پردیس کشاورزی کرج می‌تواند به پارک فناوری تبدیل شود

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج گفت: مزرعه تحقیقاتی و پژوهش در این مرکز علمی می‌تواند به پارک فناوری تبدیل شود.

مزرعه پردیس کشاورزی کرج می‌تواند به پارک فناوری تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج،‌ محمد جعفری اظهار داشت: برای جهش اقتصادی در بخش کشاورزی و تدوین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید همه گروه‌ها در این بخش همکاری کنند.

وی افزود: کار اصلی دانشگاه تولید و گسترش علم در کشور است که با تبدیل علم به عمل می‌توان شاهد رشد و توسعه در بخش‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی در کشور باشیم.

جعفری با اشاره به برخی از مشکلات مالی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در سال گذشته ادامه داد: برای مصون ماندن از دست‌اندازی‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق در راستای نیازهای کشور حرکت کرد.

وی با اشاره به آمادگی حدود 160 هزار دانش‌آموخته در بخش کشاورزی و منابع طبیعی در کشور و اعلام آمادگی معاونت رئیس‌جمهور در حمایت از طرح‌های دانشگاهی گفت: همکاری بین دانشگاه و بخش خصوصی می‌تواند نقش عمده‌ای در اشتغال این دانش‌آموختگان و توسعه کشور ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: مزرعه پردیس آینه عمل ما و نشان‌دهنده عملکرد ماست و مجموعه علمی ما باید در مزرعه تبلور یافته و ما در این راستا طرح‌هایی را در دست تهیه داریم.

انتهای پیام/2302/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول