اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب:

پارک 5 هزار متری در زیراب مازندران احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به برنامه‌های این شورا برای افزایش فضای سبز، گفت: پارک 5 هزار متری در شهر زیراب احداث می‌شود.

پارک 5 هزار متری در زیراب مازندران احداث می‌شود

قاسم جند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از رایزنی شورای اسلامی شهر زیراب برای افزایش فضای سبز شهر خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی پارک 5 هزار متری در شهر زیراب احداث می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب افزود: این پارک با نام پارک بعثت از انتهای نوبنیاد و در امتداد راه آهن تا منطقه خلیل کلا ادامه خواهد داشت.

وی از آماده شدن طرح اولیه احداث پارک شهر زیراب خبر داد و یادآور شد: شورای اسلامی شهر زیراب مبلغ حدود 500 میلیون ریالی اولیه آغاز این طرح را به تصویب می‌رساند تا مراحل اولیه آن آغاز شود.

جند به امکانات پیش‌بینی شده در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: امکانات شادی کودکان، تسهیلات تفریحی و حوضچه فضای سبز برخی از امکانات مورد نظر در این طرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب به برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر زیراب برای گسترش فضای سبز حاشیه بلوار شهر زیراب در محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: در صورت آماده‌سازی جاده توسط پیمانکاران بهره‌برداری از چهار بانده شدن محور سوادکوه، امادگی گسترش فضای سبز تا نزدیک پلیس راه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول