اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک خبر داد

آغاز به کار مجموعه پارک ترافیک اراک در سال 92

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک گفت: با آغاز سال جدید و حضور پر نشاط دانش‌آموزان در مدارس سطح استان، پارک آموزش ترافیک شهرداری اراک نیز کار خود را از سر گرفت.

آغاز به کار مجموعه پارک ترافیک اراک در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، داوود قربانی از آغاز کار مدرسه ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات خبر داد و اظهار داشت: مجموعه پارک ترافیک در سال جدید روزانه میزبان 70 نفر از نونهالان و نوجوانان هم‌استانی در مقاطع پیش ‌دبستانی و ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر است.

وی تصریح کرد: مجموعه پارک ترافیک با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته آموزشی در مساحتی بیش از شش هزار متر همراه با فضای سبزی زیبا و مفرح توانسته محیطی خاطره‌‌انگیز و شاد را به منظور آموزش و انتقال فرهنگ ترافیک به نسل آینده فراهم کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک افزود: هم‌‌اکنون مجموعه پارک ترافیک با استفاده از یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان مدرسه سیار ترافیک و تجهیز آن به وسایل آموزشی و حضور عمو ترافیک، مربیان، متخصصان و کارشناسان مربوطه، دانش‌‌آموزان بازدیدکننده را در محل آموزش حاضر و بعد از اتمام کلاس‌‌های آموزشی به مبدأ باز می‌گرداند.

وی عنوان‌ کرد: مدرسه ترافیک با ارائه آموزش‌های تئوری و عملی در خصوص بحث‌‌های ترافیکی، قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه عبور کودکان در سطح شهر گامی مؤثر در راستای امر مهم آموزش برداشته است.

قربانی گفت: امر آموزش باید همیشه و در هر جا مورد اهمیت و تأکید مسئولان شهری قرار گیرد چراکه برای به‌وجود آمدن شهری قانونمند، آموزش امری حیاتی به شمار می‌رود و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک با درک این مهم و همت و تلاش تمامی کارکنان خود به منظور تحقق این اصل تلاش می‌کند.

انتهای پیام/87001/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول