اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس:

برای تعلیم و تربیت اصولی نیاز به فضای آموزشی مناسب است

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نمرات آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در مدارس فرسوده فعلی قابل قبول نیست و قطعاً برای تعلیم و تربیت اصولی نیاز به فضای آموزشی مناسب هست.

برای تعلیم و تربیت اصولی نیاز به فضای آموزشی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی صبح امروز در سومین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز بناب از خیران مدرسه‌ساز خواست با روحیه جهادی و در یک حرکت انقلابی سالانه حداقل 2 یا 3 مدرسه را در شهرستان بناب بازسازی و یا احداث کنند.

وی با بیان اینکه در دوران خدمت دولت نهم و دهم کارهای زیربنایی و عمرانی زیادی در شهرستان بناب انجام یافته است؛ گفت: با این حال نیاز به مدرسه جدید و فضای آموزشی مناسب همچنان در این شهرستان احساس می‌شود و تامین این نیاز به همت جهادی مسئولان و خیران مدرسه‌ساز وابسته است.

وی افزود: نمرات آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در مدارس فرسوده فعلی قابل قبول نیست و قطعاً برای تعلیم و تربیت اصولی نیاز به فضای آموزشی مناسب است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم نیکوکار بناب همیشه ثابت کرده‌اند می‌توانند هم از لحاظ مادی و هم معنوی در صحنه‌های مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی حماسه خلق کنند.

باقری‌بنابی از احداث و تجهیز مراکز آموزشی به عنوان زیربنای توسعه و تحول علمی کشور نام برد و گفت: اینجانب با تمام توان و اختیاراتی که دارم برای موفقیت و پیشرفت آموزش و پرورش بناب تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول