اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه تجلیل می‎شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از تجلیل از اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج همزمان با هفته معلم در این استان خبر داد.

اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این استان اظهار کرد: از هفتم اردیبهشت تا 13 این ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم در بسیج نامگذاری شده که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی گرامی داشته می‌شود.

وی با تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: این ایام مقارن با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) است و انتشار اندیشه‌های ناب اسلامی از محورهای اصلی برنامه‌های این هفته است.

سرافراز ادامه داد: اولین روز هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم با عنوان شهید مطهری؛ ولایت فقیه و ولایت‌مداری، روز یکشنبه هشتم اردیبهشت با عنوان شهید مطهری؛ سبک شناسی، دوشنبه 9 اردیبهشت به‌عنوان شهید مطهری؛ بیداری مسلمانان نامگذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: سه شنبه 9 اردیبهشت به نام شهید مطهری؛ الگوی تربیت اسلامی، چهارشنبه 10 اردیبهشت شهید مطهری؛ سبک زندگی زن مسلمان، پنج شنبه 12 اردیبهشت با عنوان شهید مطهری؛ معلم بصیر و جمعه 13 اردیبهشت نیز به عنوان شهید مطهری؛ مقتضیات انقلاب نامگذاری شده است.

سرافراز یادآور شد: سرکشی از خانواده مربیان شهید، تجلیل از اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، برپایی نمایشگاه کتاب آثار استاد شهید علامه مرتضی مطهری و برگزاری همایشی با هدف ترویج اندیشه‌های این شهید گرانقدر، بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در رده‏‌های سپاه استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به محورهای این همایش، گفت: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، تشریح نقش معلمی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی در زمینه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از محورهای همایش‌های این هفته است.

سرافراز به نقش تقوا در زندگی اشاره کرد و ادامه داد: هر چقدر انسان تقوا و پاکدامنی را در خود تقویت کند به اهل بیت(ع) نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول