اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل:

تمام فضاهای آموزشی شناسنامه فنی دریافت کرده‌اند

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در دو سال اخیر با فعالیت کمیته عمران آموزش و پرورش و تلاش اداره کل نوسازی برای تمام مدارس شناسنامه فنی تهیه شده است.

تمام فضاهای آموزشی شناسنامه فنی دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های زیر‌بنایی در آموزش و پرورش اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین تک شیفته کردن مدارس است چرا که در این روش عدالت آموزشی نیز رعایت می‌شود.

وی فعالیت مدارس دو شیفته را بی‌معنا و فاقد کیفیت لازم آموزشی و پرورشی دانست و عنوان کرد:‌ در همین راستا توسعه مدارس و نوسازی و تجهیز مدارس فرسوده در اولویت جدی قرار گرفته است به طوری که در حال حاضر بیش از 3 هزار مدرسه در این استان در حال بهره‌برداری و یا در شرف تکمیل شدن می‌باشد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با بیان اینکه تورم و افزایش قیمت مصالح مورد نیاز ساخت یک مدرسه تاثیری در روحیه و تعهد خیرین مدرسه‌ساز نداشته است، افزود: برای کسی که ساختن مدرسه در محروم‌ترین منطقه لذت است دیگر برای وی فرقی نمی‌کند که با چه قیمتی ساخت و تکمیل مدرسه انجام شود.

وحدتی‌پور با بیان اینکه خیرین با تمام توان در راه مدرسه‌سازی گام‌های جدی و عملی برداشته و پروژه‌های متعددی را نیز در حال ساخت دارند، ادامه داد: وظیفه همه ما ساختن ایران و ماموریت واقعی ما نیز مهرورزی به سرزمین اسلامی‌مان است که این امر جزو الزامات و دلدادگی‌های ما به شمار می‌رود.

این مسئول تصریح کرد: اگر قبل از انقلاب مدارس ما کپری، اجاره‌ای و یا فرسوده بوده امروز به همت و مشارکت خیرین در کنار کارهای اساسی و همت دولت شاهد برگزاری جشن بی‌نیازی از مدارس کپری هستیم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل بیان داشت: ‌خیرین ما امروز به عشق ائمه اطهار، شهدا و اسرای کربلا مدرسه می‌سازند که این عشق آنها به عنوان عنصر انسانی قابل ستایش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحدتی‌پور یادآور شد: آموزش و پرورش امروز به درخت تنومندی در حوزه تعلیم و تربیت و تعالی انسان‌ها تبدیل شده که بار اصلی آن بر عهده خیرینی است که دوست دارند ثمره و نتیجه کارشان را در شادی کودکان ببینند.

وی با بیان اینکه ساخت بیش از یک هزار و 309 کلاس درس به همت خیرین پیشگامی آنها را نشان می‌دهد، تاکید کرد: امروز خیرین ما در یک رقابت سالم سعی دارند آثار سوء عقب‌ماندگی‌های علمی را از این کشور بزدایند چرا که هر چیزی که مبنای علمی نداشته باشد بسیار خطرناک و فاقد اعتبار است.

بنیاد برکت شش پروژه در حال اجرا دارد

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد فرمان امام (ره) در ساخت مدرسه ورود عالمانه داشته است، گفت: این بنیاد دو پروژه را در بیله‌سوار و انگوت تحویل آموزش و پرورش داده و ساخت شش پروژه را نیز در قالب 24 کلاس درس در دست اقدام دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحدتی‌پور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها زمینه تحول و دلدادگی خاص را در تامین نیازمندی اقشار مختلف جامعه فراهم کرده و سبب شده است تا دانش‌آموزان این سرزمین با کمترین مشکل بتوانند بیشترین تاثیر‌گذاری را در آینده داشته باشند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول