اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس مجمع خیرین کشور خبر داد

کمک 1084 میلیون تومانی خیران برای احداث فضاهای آموزشی

رئیس مجمع خیرین کشور از رقم شگفت‌انگیز یک هزار و 84 میلیون تومانی جهت ساخت مدرسه از سوی خیران خبر داد.

کمک 1084 میلیون تومانی خیران برای احداث فضاهای آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا حافظی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در جوادآباد از توابع شهرستان ورامین اظهار داشت: به لطف حضور افراد خیر در کشور تاکنون شاهد در اختیار قرار دادن مبلغ یک هزار و 84 میلیون تومان جهت ساخت مدارس مختلف در سطح کشور می‌باشیم که این مبلغ به رغم مشکلات عدیده و تحریم‌های کشورمان دور از انتظار بود ولی علاقمندان به گسترش علم و دانش این شگفتی را در کشور خلق کردند.

رئیس مجمع خیرین کشور افزود: مجمع خیرین کشور نزدیک به 16 سال است تاسیس گشته و در طی سالیان گذشته چندین هزار میلیارد تومان به این مجمع از سوی افراد مختلف کمک شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری در 550 شهرستان که در قالب 31 استان می‌باشد، کمک‌ها  از یک هزار و 500 میلیارد تومان تجاوز کند و این می‌تواند خود نشان دهنده انسان دوستی ایرانیان باشد. 

حافظی گفت: هموطنان کشورمان همواره در کنار ما بوده‌اند و با کمک‌های خودشان گا‌م‌های مثمر ثمری در راستای ارتقاء علم و دانش برداشته‌اند.

رئیس مجمع خیرین کشور عنوان کرد: انسان‌ها می‌توانند قبل از اینکه دنیا را ترک کنند با انجام کارهای خیر نام نیکی از خود به جای بگذارند.

حافظی در پایان سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این عمل از سوی مقام عظمای ولایت به نام جهاد مقدس نام‌گذاری شده است که نشان از اهمیت اعمال خیر دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد در ادامه این مراسم اظهار داشت: انسان بر روی زمین به‌عنوان خلیفه‌الله نامگذاری شده که این خود نشان از ارجعیت انسان دارد.

حسین النچری افزود: اعمال و رفتار انسان در کارهای خیر و بزرگ‌منشی افراد در کنار برخی مشخصات دیگر آن را از موجودات آفریده شده متمایز کرده است که یکی از این اعمال شرکت در کار خیر است.

وی ادامه داد: سرشت انسان برگرفته از ذات اقدس الهی است و همین امر منجر به کارهای ماندگار برروی زمین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد گفت: باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنم و از تمامی افرادی که در بحث ساخت مدرسه و کمک به دانش‌آموزان کمک می‌نمایند تقدیر و تشکر کنم.

النچری تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 6 مدرسه از سوی خیران در این بخش ساخته شده است و سه مدرسه دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

در پایان این مراسم از 20 خیر مدرسه ساز با اهداء لوح، تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول