اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

انجمن‌های ادبی هنری زنجان مشکل کمبود مکان دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: فعالیت انجمن‌های فرهنگی هنری استان به دلیل کمبود مکان فعالیت با مشکلات مواجه است.

انجمن‌های ادبی هنری زنجان مشکل کمبود مکان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان با اشاره به کمبود فضا برای فعالیت‌های هنری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این اداره کل یک فضا با نام فرهنگسرای امام خمینی دارد که توسط ارگان دیگری تصاحب شده است.

وی به ابلاغ‌های صورت گرفته برای چهار نفر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این افراد برای فعالیت کمبود فضا دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 3 هزار نفر در فرهنگسرای کوثر خبر داد و افزود: این مکان پاسخگوی این همه مراجعه‌کننده نیست.

وی به هزینه صورت گرفته برای سقف فرهنگسرای کوثر اشاره کرد و گفت: ذیحساب به دلیل عدم صدور سند به نام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر به پرداخت این هزینه نیست.

سهندی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فضاهای فرهنگی در سطح استان زنجان احداث نشده است، اضافه کرد: فعالیت 43 انجمن‌ فرهنگی هنری به دلیل کمبود فضای فعالیت با مشکلات مواجه شده است.

وی گفت: باید برای کمبود فضای فعالیت انجمن‌های ادبی هنری استان زنجان تمهیداتی اندیشیده شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول