اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

مراسم گرامیداشت روز معلم در کوی فرهنگیان گرگان برگزار می‎شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در جلسه هماهنگی که انجام گرفت مقرر شد برای نخستین‌بار مراسم بزرگداشت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری در کوی فرهنگیان برگزار شود.

مراسم گرامیداشت روز معلم در کوی فرهنگیان گرگان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: در جلسه‎ای که با نماینده آموزش و پرورش شهرستان گرگان، مدیرکل کانون بازنشستگان و اهالی محل کوی فرهنگیان در صحن شورا برگزار شد مقرر گردید برای نخستین‌بار کوی فرهنگیان میزبان مراسم گرامیداشت روز معلم باشد.

تجلیل از قدیمی‎های این محله در مراسم

وی ادامه داد: محله فرهنگیان گرگان به عنوان قدیمی‎ترین محله فرهنگی شهر پایگاه اصلی و سکونت تعداد زیادی از فرهنگیان شهر است.

چراغعلی بیان کرد: در همین راستا تصمیم گرفته شد با توجه به نقش موثری که ایجاد این محله در توسعه کالبد و برنامه‎ریزی‎های شهر گرگان داشته است از بنیانگذاران کوی فرهنگیان در این مراسم تجلیل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ابراز داشت: این مراسم در روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‎شود اما تصمیم در خصوص برگزاری این مراسم در فضای باز این محله یا در مسجد کوی فرهنگیان با برسی وضعیت هوا و گزارش سازمان هواشناسی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

برگزاری اردوی تفریحی برای فرهنگیان

چراغعلی یکی دیگر از برنامه‎های این روز را اردوی تفریحی از طرف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اعلام کرد و افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان نیز در حال برنامه‌ریزی برای اجرای یک اردوی یک روزه تفریحی برای جمعی از فرهنگیان در جنگل النگدره گرگان است.

وی گفت: پیشنهاد این است که برنامه به طوری برنامه‎ریزی شود که در آن روز یک اعلام عمومی صورت گیرد تا تمام فرهنگیان با خانواده‎های خود در این اردو حضور یابند که هم از محیط طبیعی و هم از برنامه‎های پیش‎بینی شده توسط سازمان استفاده کنند.

انتهای پیام/83004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول