اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

محدودیت‌های میراث فرهنگی برای شوشتر بیشتر از مزایای آن بوده است

امام جمعه شوشتر گفت: میراث فرهنگی برای شوشتر بیشتر محدودیت ایجاد کرده است و به این دلیل باید چاره‌ای اندیشید تا بتوان مشکلی از مشکلات مردم را حل کرد.

محدودیت‌های میراث فرهنگی برای شوشتر بیشتر از مزایای آن بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار کرد: در مقایسه مزایا و فواید میراث فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر کفه ترازوی محدودیت‌ها برای شوشتر سنگین‌تر است.

وی با اشاره به برخی نیازهای مبرم در سطح شهر شوشتر گفت: در بافت قدیم شهر شوشتر نیازمند تحولی جدی هستیم و در این باره باید تلاشی مضاعف کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: شوشتر استعدادهای بسیار زیادی برای پیشرفت دارد ولی به حقش نرسیده است و باید قدم‌های توسعه شهرستان شوشتر قوی‌تر و مستحکم‌تر برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای شهرستان شوشتر شکوفا نشده است، افزود: مسئولان در سطح شهرستان شوشتر در حال تلاش شبانه‌روزی هستند ولی مشکلاتی وجود دارد که تنها با تصمیم هیئت دولت می‌تواند برطرف شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به اینکه بخش فرهنگی در این شهرستان نیازمند توجه زیادی است، خاطر نشان کرد: در بخش فرهنگی نیازمند توجه بیشتر هستیم زیرا هم از بیرون کشور و هم داخل در حال هجمه هستیم.

سلیمانی افزود: برای انجام کار فرهنگی با کیفیت نیازمند هزینه و نیروی انسانی هستیم که در این باره تنها با توجه ویژه‌ می‌توان گامی بلند در این باره برداشت.

امام جمعه شوشتر گفت: کشت و صنعت شوشتر مشکلات زیادی دارد و در شرایط کنونی خود در وضعیتی بحرانی قرار گرفته است و باید برای رفع مشکلات آن چاره اندیشی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این شرکت ضعف در مدیریت و برنامه‌ریزی وجود دارد و باید با جلساتی که در استان برگزار می‌شود معضلات این شرکت برطرف شوند.

سلیمانی با اشاره به قدمت این شهر با سابقه گفت: شهر شوشتر پس از قدمت چندین هزار ساله و سابقه اسلام هنوز مصلایی برای برقراری نماز جمعه ندارد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول