اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرج:

توسعه برنامه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

دادستان کرج گفت: توسعه برنامه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

توسعه برنامه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی فرهادی ظهر امروز در جلسه مشترک مدیریت شهری و دستگاه قضا در صحن علنی شورای شهر کرج اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید توجه ویژه‌ای را به توسعه برنامه‌های فرهنگی داشته باشند و با متنوع کردن برنامه‌های این بخش در جذب بیشتر جوانان در این امور تلاش کنند.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم بخش فرهنگی در این کلانشهر را با توسعه همراه کنیم می‌توانیم جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی و خطرات اجتماعی دور سازیم.

فرهادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه به سلایق شهروندان در مبلمان شهری افزود: رسیدگی و ساماندهی مبلمان شهری به عنوان مهم‌ترین آیتم در منظر شهروندان است.

وی ادامه داد: در این راستا باید در بحث مبلمان شهری از سلایق مردم بهره‌مند شده و مطابق میل آنها در شهر زیباسازی و فضاسازی کرد.

*حضور افراد متخصص و کارآمد در شورای شهر

دادستان کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات شورای شهر اظهار داشت: شهروندان باید افرادی را انتخاب کنند که متخصص بوده و توانایی انجام امور شهری را داشته باشند.

فرهادی تصریح کرد: حضور شایستگان و افراد متخصص در پارلمان شهری می‌تواند روند امور را بهبود بخشیده و کاملاً تخصصی کند.

وی ادامه داد: حضور افرادی از جنس مردم در شورای شهر سبب می‌شود تا امور به طور کامل رصد شده و با تصویب مصوبات قانونی مشکلات و کاستی‌ها برطرف شود.

دادستان کرج در ادامه بر تعامل مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری با دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون این تعاملات مطلوب است اما این مهم باید تداوم داشته باشد و توسعه یابد.

*لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت شهری

در ادامه این مراسم رئیس شورای شهر کرج طی سخنانی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: اگر تاکنون شهرداری توانسته در مأموریت‌های خود موفق باشد علاوه بر مشارکت‌های مردمی تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز به همراه داشته است.

محمود دادگو ادامه داد: استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های شهری می‌تواند در توسعه امور خدمات‌رسانی به مردم اثرگذار باشد، لذا مدیران شهرداری در مناطق مختلف باید این ظرفیت‌ها را شناسایی کنند و در مسیر استفاده درست از این پتانسیل‌ها گام بردارند.

در ادامه همچنین داوود وحیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز به بحث اجرای احکام 17 هزار پرونده اشاره و خواستار پیگیری تکمیل ساختمان دادگستری فردیس شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول