اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

توقف ساخت بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی تفریحی شمال

روند اجرایی احداث بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و تفریحی شمال کشور در پردیس نوشیروانی متی‌کلا بابل متوقف شده است.

توقف ساخت بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی تفریحی شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، کلنگ احداث بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و تفریحی شمال کشور در پردیس نوشیروانی متی‌کلا بابل که با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار و مسئولان استان و شهرستان بابل در 18 بهمن سال 1390 در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع به زمین زده شد هم اینک به دلیل سهل‌انگاری مسئولان و مخالفت یکی از اعضای شورای شهر بابل متوقف شده است.

در مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و تفریحی شمال کشور، سیدعیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرده بود با حمایت از سرمایه‌گذار این پروژه، فاز نخست بزرگ‌ترین پارک شمال کشور ظرف کمتر از شش ماه به بهره‌برداری می‌رسد اما در حال حاضر با گذشت بیش از یک سال این پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نبوده و در حقیقت متوقف شده است.

در سال 91 با پیگیری جدی خبرگزاری فارس با حضور معاون عمرانی فرماندار بابل، معاون خدمات شهری شهرداری بابل و برخی از مسئولان مربوطه چندین جلسه برای بررسی مشکلات و موانع روند اجرایی پروژه در دفتر مجتمع پردیس متی‌کلا برگزار و مقرر شد با حمایت مسئولان، روند اجرایی این پروژه سرعت گیرد اما عملا روند اجرایی این پروژه مطلوب نیست.

سرمایه‌گذار مجتمع پردیس نوشیروانی متی‌کلا بابل گفت: در صورتی که شهرداری بابل به تعهدات خود عمل نکند از ادامه فعالیت در این مجتمع خودداری می‌کنیم.

کسری مقدم با تقدیر از معاون عمرانی استاندار مازندران، نمایندگان مردم بابل در مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر بابل اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مخالفت یکی از اعضای شورای شهر بابل نسبت به مفاد قرارداد شهرداری با سرمایه‌گذار، پروژه 30 میلیارد تومانی پردیس مجتمع نوشیروانی بابل راکد مانده است.

وی بیان داشت: با مخالفت این عضو شورا به مفاد قرارداد، قرارداد الحاقی به قرارداد قبلی اضافه شد و شهرداری بابل نیز متعهد شد با اعطای وکالت، سند مجتمع را برای دریافت وام در اختیار ما قرار دهد اما در حال حاضر از این کار خودداری کرده است.

مقدم با اشاره به اینکه سنگ‌اندازی‌های برخی افراد و افزایش قیمت مصالح احداث این پروژه را با مشکل مواجه کرده است از استاندار و معاون عمرانی استاندار مازندران خواست با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، زمینه توسعه و اشتغال در مازندران را فراهم کنند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول