اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف خراسان‌رضوی:

کمیته امداد در زمینه مسائل فرهنگی برنامه‌ریزی کند

مدیر کل اوقاف خراسان‌رضوی گفت: اصلی‌ترین موضوع کمیته امداد سرپرستی و حمایت از محرومان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد است و باید در مسیر مسائل فرهنگی و تربیتی برنامه‌ریزی کند.

کمیته امداد در زمینه مسائل فرهنگی برنامه‌ریزی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلی‌ترین موضوع کمیته امداد سرپرستی و حمایت از محرومان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد و  برنامه‌ریزی در مسیر مسائل فرهنگی و تربیتی است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته امداد از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: فعالیت مسئولان این نهاد نشان می‌دهد که این نهاد به همه ابعاد ارزشی،‌ تربیتی، فرهنگی و دینی در سطح کلان و گسترده می‌اندیشد و امیدواریم این امر در جامعه توسعه یابد.

گنابادی‌نژاد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر احیای دوره تمدن اسلامی ادامه داد: بدون تردید قرآن و عترت نقش محوری و اصیلی را در تمدن اسلامی دارد و این امر با پرچمداری مقام معظم رهبری و مشارکت و همراهی آحاد مردم در حال تحقق است.

وی بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد علاقه‌مندی به حفظ،‌ تلاوت،‌ قرائت،‌ تدبر و مطالعه قرآن کریم در بین تمام نسل‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی از حضور کمیته امداد در این عرصه به عنوان یکی از خط‌های مقدم نهضت قرآنی یاد کرد و گفت: همانطور که در پیروزی انقلاب محرومان نقش اصلی و اساسی را داشتند امیدواریم در نهضت قرآنی نیز ‌محرومان نقش مؤثر و محوری را داشته باشند.

وی فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی در ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان واقعی جامعه را مطلوب خواند و یادآور شد: مجموعه‌ای که توفیق خدمت رسانی به محرومان را در جوار بارگاه رضوی(ع) دارد قطعا از برجستگی بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/70004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول