اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص400 میلیون ریال اعتبار فرهنگی به جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 400 میلیون ریال اعتبار به‌منظور ساماندهی امور فرهنگی جوانان این استان هزینه شد.

اختصاص400 میلیون ریال اعتبار فرهنگی به جوانان

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دین مبین اسلام برای سلامت جسم و روح انسان ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و بر این اساس، توجه و رسیدگی به ورزش جوانان از اولویت‌های اساسی رشد و تعالی جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به رابطه تنگاتنگ بین ورزش و سلامت روانی انسان، گفت: تقویت جسمانی، ابزار تکامل روح انسان به شمار می‌رود.

خبازی توجه به مسائل فرهنگی جوانان را از دیگر ضرورت‌های جامعه برشمرد و افزود: در همین راستا سال گذشته با تخصیص 400 میلیون ریال اعتبار به بخش فرهنگی اقدامات موثری در این راستا انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته با برگزاری هشت نشست در سطح شهرستان‌های استان مسائل و مشکلات جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

وی از کسب عنوان نخست این اداره‌کل در راستای برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته این اداره‌کل با برگزاری جلسات منظم و مستمر در راستای ساماندهی امور جوانان موفق به کسب عنوان نخست کشوری شد.

خبازی در پایان با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در بین اقشار مختلف مردمی به ویژه جوانان افزود: جامعه اسلامی به جوانان سالم، متعهد و توانمند نیازمند است و ترویج ورزش در میان جوانان می‌تواند نوید بخش جامعه‌ای سالم باشد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول