اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش در گفت‌وگو با فارس:

2 بازیکن قمی به تیم ملی والیبال نشسته جوانان دعوت شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم از دعوت دو ورزشکار استان به تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشورمان خبر داد.

2 بازیکن قمی به تیم ملی والیبال نشسته جوانان دعوت شدند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: والیبال نشسته از جمله رشته‌های با‌سابقه‌ای است که از زمان فعالیت رسمی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین در استان قم راه‌اندازی شده است و در واقع قدمت دیرینه‌ای در بین ورزشکاران جانباز و معلول قم دارد.

وی اضافه کرد: این رشته ورزشی با توجه به اینکه امکانات و شرایط خوبی برای فعالیت آن در شهر مقدس قم فراهم است و فضاهای مناسبی برای ورزشکاران جانباز و معلول تدارک دیده‌ایم از استعدادها و نیروهای بسیار توانمندی برخوردار شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: والیبال نشسته در سال‌های اخیر همواره رشته‌ ورزشی موفقی در بین ورزش‌های فعال در این هیئت بوده و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات داخلی و برون مرزی توسط ورزشکاران توانمند این رشته موید این مهم است.

*والیبالیست‌های قمی 2 بار در مسابقات جهانی کسب افتخار کرده‌اند

وی یادآور شد: هنوز زمان زیادی از افتخارآفرینی ورزشکاران توانمندی همچون سید حسین حسینی‌ و حسن حسینی در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته رده سنی جوانان کشورمان نمی‌گذرد که در مسابقات جهانی همراه با این تیم کسب افتخار کردند.

پیروزمنش ادامه داد: این در حالی است که والیبال نشسته قم در سال 1390 توانست عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور را در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: تیمی که با توان و ظرفیت بازیکنان خوب و شایسته بومی در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور یافته بود در حالی که از نظر مالی با دیگر رقبای خود قابل مقایسه نبود توانست قهرمانی کشور را جشن بگیرد.

*سابقه قهرمانی والیبال نشسته قم در لیگ دسته اول کشور

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد:‌ این تیم باید در سال 1391 به عنوان نماینده والیبال نشسته قم در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور می‌یافت اما به دلیل تأمین نشدن نیازهای مالی این امکان میسر نشد.

وی اضافه کرد: با این حال مربیان و ورزشکاران رشته والیبال نشسته دست از تلاش برای کار و تمرین برنداشتند و حاصل آن اکنون دعوت دو تن از والیبالیست‌های جوان قمی به تیم ملی والیبال نشسته رده سنی جوانان کشورمان برای مسابقات مهم برون مرزی است.

پیروزمنش گفت: دومین مرحله اردوی تدارکاتی و آماده‌‌سازی تیم ملی والیبال نشسته رده سنی جوانان در حالی تا بیست و نهم فروردین‌ماه در تهران برگزار می‌شود که از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم حسین گلستانی و مرتضی جعفری به تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول