اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور:

پروژه پویانمایی شهید صیاد شیرازی شناخت جوانان از دفاع مقدس را بیشتر می‌کند

صبح امروز فرمانده ارتش شمال‌ شرق کشور در بازدید از پروژه ساخت پویانمایی شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: پروژه ساخت پویانمایی شهید صیاد شیرازی شناخت جوانان از دفاع مقدس را بیشتر می‌کند.

پروژه پویانمایی شهید صیاد شیرازی شناخت جوانان از دفاع مقدس را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم امیر محمدکاظم تارخ صبح امروز در مراسم بازدید از پویانمایی شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی در سالن صبا صدا و سیمای خراسان‌رضوی ضمن تشکر از رسانه ملی برای پرداختن به شخصیت‌های اسطوره‌ای دفاع مقدس و انقلاب، اظهار کرد: شهدا سمبل و اسطوره‌های جامعه هستند و پرداختن به سیره و سبک زندگی آنان سبب می‌شود ذهن جوانان و نوجوانان با سبک زندگی این شهیدان بزرگوار آشنا شود.

وی ادامه داد: یکی از این چهره‌های اسطوره‌ای در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی است که پس از سال‌ها خدمت‌ فراوان به میهن اسلامی نهایتا به دست منافقان به شهادت رسید.

تارخ خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان تاثیر به سزایی در آینده و موفقیت کشور دارند و این انیمیشن می‌تواند در شناخت جوانان و آگاهی سازی آنان نسبت به انقلاب و دفاع مقدس کمک شایانی کند.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه روند پیشرفت این پروژه نشان‌دهنده آن است که عوامل ساخت آن علاقه بسیاری به شخصیت این شهید بزرگوار دارند، بیان کرد: قطعا با روندی که تاکنون این کار پیش رفته است مابقی پروژه نیز طی می‌شود و مطمئنا مسائل اعتباری آن نیز از طریق شورای فرهنگی خراسان‌رضوی در آینده نزدیک برطرف شود.

وی عنوان کرد: مطمئن هستم از رهگذر ساخت این انیمیشن می‌توان پروژه‌های دیگر را نیز در واحد صدا و سیمای خراسان‌رضوی شاهد باشیم و چهره‌های دیگر شهدای انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کنیم.

تارخ اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ معنویت و فکری تمامی امکانات مورد نیاز این پروژه را در اختیار صدا و سیمای خراسان‌رضوی قرار می‌دهد و اگر نیاز به صحنه سازی واقعی برای ساخت این پروژه باشد اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول