اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان مطرح کرد

نقشه شوم دشمنان برای انحراف جوانان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: دشمنان برای انحراف نسل جوان نقشه‌های شومی کشیده‌اند.

نقشه شوم دشمنان برای انحراف جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در دومین جشنواره دانش‌آموزی «نوجوان سالم» در سالن اجتماعات پژوهشگاه معلم این شهر با اشاره به وضعیت فرهنگی مدارس گیلان، اظهار کرد: وضعیت فرهنگی و ورزشی در آموزش و پرورش گیلان طبق آمارها بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه برای موفقیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باید برنامه‌ریزی شود، اذعان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به تفکر نسل جوان چندین برابر هزینه می‌کنند و برنامه‌های مختلفی برای خنثی کردن و ضربه زدن به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، بودجه‌های فرهنگی و تربیتی را در برابر هزینه‌های دشمنان ناچیز خواند و گفت: برخی از فعالیت‌های دشمنان موجب اثرگذاری و آسیب دیدن جوانان جامعه شده است.

وی به اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این سند شاهد اثرات مثبت آن باشیم.

پورعزیزی یادآور شد: سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف بین 70 تا 90 درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه دوران نوجوانی مهم‌ترین دوران زندگی انسان است، تصریح کرد: انسان در این دوران از زندگی برای رسیدن به اهداف بزرگ خود می‌تواند، گام‌های بزرگی بردارد.

این مسئول، انس با معنویت و دین را عامل تأثیر مثبت در آینده انسان عنوان کرد و گفت: با هوشیاری نیروهای ارزشی حاضر در آموزش و پرورش اثرات تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان در مدارس به اندازه قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقلام تهاجم فرهنگی دشمنان مانند مشروبات الکلی در هنگام قاچاق تا زمان رسیدن به مصرف‌کنندگان بیمه هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان برای انحراف نسل جوان نقشه‌های شومی کشیده‌اند.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول