اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

تقویت بنیه دینی جوانان ماموریت اصلی حوزه فرهنگ است

مشاور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تقویت بنیه دینی عموم جامعه به ویژه جوانان را ماموریت اصلی حوزه فرهنگ عنوان کرد.

تقویت بنیه دینی جوانان ماموریت اصلی حوزه فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‎ای، جوانان و پژوهش‎های اجتماعی آستان قدس رضوی، غلامرضا قلندریان در جلسه مشترک هیئت مدیره و شورای مدیران موسسه با اشاره به تاکیدات رهبری در رابطه با نظام‎سازی در مجموعه‎ها بر اساس یک ساختار و برنامه مدون اظهار داشت: باید فارغ از مباحث حاشیه‎ای در راستای پویایی مجموعه‎های فرهنگی گام برداریم.

وی تقویت بنیه و زیرساخت‎های دینی جوانان را از اولویت‎های حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: این اقدام می‎تواند از طریق کمک به تشکل‎های فرهنگی و مذهبی با دوری گزیدن از افراط و تفریط‎های مخرب انجام پذیرد.

قلندریان به اهمیت همسویی موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در مسیر چشم انداز آستان قدس رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: ارزیابی مستمر برنامه‎ها و توجه به موضوع نخبه‎پروری از جمله اقدامات مورد نیاز در بخش ترویج و ارتقای فرهنگ محسوب می‎شود.

مشاور در امور اجرایی و سرپرست دفاتر حوزه ستادی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیازسنجی‎های مستمر، بازنگری‎های دقیق نسبت به آنچه که انجام شده و همچنین استفاده از ظرفیت‎های تشکلی در انجام امور پژوهشی می‎تواند به شکوفایی و موفقیت هرچه بیشتر این حوزه کمک کند.

مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی روزنامه قدس در ادامه در ارتباط با حوزه جوانان اظهار داشت: افزایش عمق دینی جوانان، کادرسازی برای فعالیت‎های هم راستا در زمینه اسلام و انقلاب و همچنین ارائه مهارت‎ها و سبک زندگی مبتنی بر تاکیدات رهبری از جمله مباحث مورد نیاز در حوزه جوان محسوب می‎شود.

قلندریان بر اهمیت و ارزش اقدامات فرهنگی در موسسه خدمات مشاوره‎ای، جوانان و پژوهش‎های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در سایه ارتباط هرچه بیشتر با مخاطب و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‎ها معرفی می‏شود که در این زمینه باید اقداماتی در راستای معرفی برنامه‎های این موسسه از طریق رسانه ملی انجام شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول