اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره جامعه قاریان مشهد خبر داد

جذب نوجوانان در مرکز نخبگان جامعه قاریان مشهد

رئیس هیئت مدیره جامعه قاریان مشهد گفت: در مرکز نخبگان جامعه قاریان، نوجوانان مستعد تلاوت جذب و در بحث معارف نیز به آنان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

جذب نوجوانان در مرکز نخبگان جامعه قاریان مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا داوودآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن مادر معارف دینی است و به سهولت در دسترس تمام مسلمانان قرار دارد بنابراین باید با تحقیق، تفحص و کنکاش در آن مسیر زندگی خود را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هرکس ایمان بیشتری دارد حل مشکل برایش آسان‌تر است، گفت: کمیته امداد با برگزاری مسابقه قرآنی و برنامه‌ریزی در امور فرهنگی برای مددجویان در مقاطع سنین مختلف سعی کرده تا مددجویان را ضمن توکل و انس با خداوند به برطرف کردن مشکلاتشان از جمله مسائل اقتصادی ترغیب کند.

رئیس هیئت مدیره جامعه قاریان مشهد با اشاره به اینکه این مرکز به دستور مقام معظم رهبری به عنوان نخستین تشکل مردمی قرآنی تاسیس و شروع به کار کرده، تصریح کرد: این مرکز در بدو تاسیس در حوزه تلاوت و جنبه‌های هنری آن اقدام می‌کرد.

وی افزود: این مرکز با تغییر رویکرد به حوزه مفاهیم، معرفت قرآنی، باورهای دینی و دیدگاه قرآنی وارد شد تا تاثیرات دوچندانی را در مخاطبان داشته باشد.

داودآبادی به اشاعه فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان در این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: در مرکز نخبگان جامعه قاریان، نوجوانان مستعد تلاوت جذب و در بحث معارف نیز به آنان آموزش‌های لازم را ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جا برای رشد و کار نوجوانان در زمینه‌های قرآنی وجود دارد، اظهار کرد: اگر مسابقه تقلید سبک برگزار شود سبب افزایش جذابیت مسابقات قرآنی برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌شود.

انتهای پیام/70006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول