اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز عنوان کرد

صعود 3 تیم فوتبال به لیگ برتر، بهترین شرایط برای جوانان تبریزی

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه با صعود سه تیم به لیگ برتر بهترین شرایط برای جوانان تبریز فراهم شده است، گفت: سیاست این باشگاه همچنان توجه به فوتبال پایه است.

صعود 3 تیم فوتبال به لیگ برتر، بهترین شرایط برای جوانان تبریزی

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با صعود تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری تبریز به لیگ برتر، تعداد تیم‌های تبریز در این مسابقات به سه تیم افزایش یافته و بهترین فرصت برای درخشش جوانان این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: تیم گسترش فولاد تبریز با ترکیب بومی به لیگ برتر صعود کرد و بیشتر بازیکنان شهرداری تبریز نیز بومی هستند و استخوان‌بندی این دو تیم در لیگ برتر از بازیکنان بومی شکل خواهد گرفت و درخشش بازیکنان تبریزی می‌تواند تراکتورسازی را نیز به استفاده از جوانان این منطقه تشویق کرده و در کوتاه مدت شاهد ظهور بازیکنان خوب تبریزی و صعود تا رده ملی باشیم.

دبیری گفت: در دهه 70 و زمانی که تبریز سه تیم در لیگ برتر داشت شاهد درخشش بازیکنانی چون کریم باقری، رسول خطیبی، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی، یونس باهنر،استاد اسدی، اسماعیل حلالی، ستار همدانی در تیم‌های تبریز بوده و این بازیکنان به تیم ملی نیز راه یافته و در صعود به جام جهانی  1998  فرانسه و قهرمانی در بازی های آسیایی بانکوک بازیکنان تبریزی نقش کلیدی داشتند.

وی از بازیکنان تبریزی خواست که از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرده و بتوانند با درخشش خود در لیگ برتر، شرایط حضورشان در تیم ملی ایران را فراهم کنند.

سیاست باشگاه دبیری توجه به فوتبال پایه است

شهرام دبیری با بیان اینکه سیاست باشگاه دبیری توجه به فوتبال پایه است، ابراز داشت: در طول دو دهه فعالیت باشگاه دبیری، تنها در یک مقطع سه ساله و برای کمک به تیم ماشین‌سازی در رده بزرگسالان تیمداری کرده‌ایم، در حالی که همیشه در رده‌های پایه تیم داشته‌ایم.

وی افزود: امسال نیز دو تیم جوانان و امید دبیری در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشتند و تیم‌های مدارس فوتبال این باشگاه در مسابقات استانی و کشوری درخشش قابل توجهی را به دست آوردند.

دبیری که خود مدرک مربیگری A آسیا را دارد می‌گوید: شیرین‌ترین لحظات ورزشی من زمانی بود که در تیم‌های پایه باشگاه دبیری مربیگری می‌کردم.

وی خاطرنشان کرد: سیاست باشگاه دبیری تبریز توجه به فوتبال پایه بوده و تیمداری در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی خروجی باشگاه دبیری بازیکنان خوب به تیم‌های لیگ برتری تبریز و تیم ملی ایران باشد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول