اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) صورت می‌گیرد

برگزاری یک دوره مسابقه رالی ویژه بانوان در همدان

رئیس هیئت اتومیبلرانی و موتورسواری همدان گفت: به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر، یک دوره مسابقه رالی نقشه‌خوانی ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری یک دوره مسابقه رالی ویژه بانوان در همدان

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درخصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در همدان در رشته کارتینگ اظهار داشت: در صورت افتتاح پیست کارتینگ جزیره شادی در سال جاری میزبان مسابقات قهرمانی کشور خواهیم بود.

وی افزود: به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر مانند سال‌های گذشته یک دوره مسابقه رالی نقشه‌خوانی ویژه بانوان به صورت خانوادگی برگزار می‌شود که در تاریخ ششم یا سیزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری خواهد بود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با بیان اینکه در سال گذشته 52 خودرو در این مسابقه شرکت کردند، بیان کرد: کسی که در مسابقات رالی شرکت می‌کند، ابتدا باید در رالی نقشه‌خوانی حضور داشته باشد تا روش نقشه‌خوانی و قوانین مسابقات را یاد بگیرد.

وی با بیان اینکه در رالی‌نقشه‌خوانی سرعت ملاک نیست، ادامه داد: در این مسابقات یک نفر به عنوان راننده و یک نفر به عنوان نقشه‌خوان در خودرو است.

روحی در پاسخ به سئوال درباره اهداف برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات رعایت فرهنگ ترافیکی و دوری از اعمال سرعت در سطح شهر است.

* تأسیس مدرسه موتورسواری در همدان

وی درباره برنامه‌های سال 92 هیئت اظهار داشت: رفع مشکلات پیست، راه‌اندازی پیست تریال و راه‌اندازی هیئت‌های شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان تأکید کرد: ما در سطح استان تنها دو شهرستان فعال ملایر و نهاوند را داریم که این دو شهرستان نیز از لحاظ امکانات بسیار ضعیف هستند و حتی دفتر هیئت ندارند که در سال جاری با تلاش برای رفع این مشکلات پیش‌رو، سایر شهرستان‌های خود را نیز باید فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در امر جذب ورزشکار باید بیشتر تلاش شود، ادامه داد: تأسیس یک مدرسه موتورسواری از کارهای ویژه ما برای جذب در سال 92 است؛ همچنین باید در رشته‌های که در سال گذشته اعزام نداشتیم در سال جاری اعزام ورزشکار داشته باشیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان اظهار داشت: اگر مسئولان نگاه ویژه‌ای به این ورزش داشته باشند از یک سو کنترل هیجانات جوانان و از سوی دیگر کاهش آمار تصادفات را شاهد و ناظر خواهیم بود.

روحی گفت: با وضع موجود و مشکلاتی که در استان رخ‌نمایی می‌کند، رشته ورزشی موتورسواری تعطیل خواهد شد، چراکه ورزشکاران ما با این وضع تمایلی به شرکت در تمرینات و مسابقات ندارند و باید منتظر هجوم موتورسوارها در سطح بلوارهای شهر باشیم؛ همچنین موتورسواران حرفه‌ای ما جذب سایر استان‌ها می‌شوند.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول