اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دالکی خبر داد

استقبال میهمانان نوروزی از نمایشگاه سوغاتی‌های استان بوشهر

شهردار دالکی از استقبال میهمانان نوروزی از نمایشگاه سوغاتی‌های استان بوشهر در دالکی خبر داد.

استقبال میهمانان نوروزی از نمایشگاه سوغاتی‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول حسن‌پور در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: دالکی شاهراه ورودی استان فارس به استان بوشهر است و بخش اعظمی از تردد بین این دو استان از طریق این شهر انجام می‌شود.

شهردار دالکی خاطر نشان کرد: موقعیت حساس جغرافیایی دالکی سبب شده که در طول ایام سال گردشگران و توریست‌های زیادی از این شهر بازدید کنند و در واقع باید از این شهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری دشتستان یاد کرد.

حسن‌پور بیان داشت: به دلیل ورود جمعیت بالای مسافران در تمامی ایام سال، دالکی امکانات مناسب و اولیه برای میزبانی از میهمانان نوروزی را دارد و در ایام نوروز تمام توان خود را برای ایجاد شور و نشاط در شهر به‌منظور سکونت مسافران نوروزی به‌کار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: وجود محوطه‌ و محیط‌های مناسب برای اسکان مسافران نوروزی از ویژگی‌های دالکی محسوب می‌شود و در ایام تعطیلات و مسافرت‌های نوروزی شاهد ایجاد کمپینگ‌های اسکان چادری در پارک‌ها و بوستان‌های اقامتی دالکی بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: ایجاد بوفه‌های متعدد به‌منظور تامین ارزاق ضروری و کالاهای مورد نیاز مسافران نوروزی از اقداماتی است که سال جاری در محل اسکان مسافران نوروزی شاهد بوده‌ایم و این امر در جلب رضایت گردشگران نوروزی منطقه مؤثر بوده است.

شهردار دالکی از استقبال مهمانان نوروزی از نمایشگاه سوغاتی‌های استان بوشهر در دالکی خبر داد و عنوان کرد: به‌منظور آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی و سوغاتی‌های استان بوشهر در فروردین‌ماه سال جاری شاهد ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و کشاورزی در دالکی بوده‌ایم که با استقبال پرشور مسافران نوروزی مواجه شد.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول