اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 150 غرفه

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قلعه‌گنج برپا شد

فرماندار قلعه‌گنج با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان گفت: باید مدیران اجرایی نمایشگاه خود مراقب قیمت‌ها و کیفیت اجناس بوده و بازوی نظارتی ما باشند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قلعه‌گنج برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی بعد از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: بازار قلعه‌گنج با توجه به امکانات نظارتی مردم را راضی نگه داشته است، اما کافی نیست و باید با تشکیل اتحادیه‌ها این رضایت دو چندان شود.

وی افزود: ماموران ناظر بازار با سعه صدر با متخلفان برخورد و نظارت بر مصالح‌فروشی‌ها را افزایش دهند، زیرا در این بخش نظارت کم‌رنگ بوده و افرادی از این خلأ سوء‌استفاده کرده و اجناس نامرغوب توزیع می‌کنند.

فلاحی عنوان کرد: اگر در تشکیل اتحادیه‌ها از سوی بازاریان اهمال کاری شود، تاخیر در راه‌اندازی آن با مشکل روبه‌رو می‌شود و باید بازاریان در این راه همت کنند تا بتوانیم از این قشر زحمتکش نیز حمایت کنیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قلعه‌گنج عنوان کرد: در برپایی نمایشگاه باید مدیران اجرایی نمایشگاه خود مراقب قیمت‌ها و کیفیت اجناس بوده و بازوی نظارتی ما باشند و فروشندگان را موظف به نصب قیمت‌ها و ارائه فاکتور خرید کنند.

به گزارش فارس، امروز نمایشگاه بهاره با بیش از 150 غرفه محصولات شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، کالای خواب و لوازم بازی کودکان با 30 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در قلعه‌گنج گشایش یافت.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول