اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران‌ کرمان خبر داد

عرضه 1500 عنوان‌ تازه‌های‌ نشر‌ کرمان در ‌نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان گفت: بیش از یک هزار و 500 عنوان کتاب از تازه‌های نشر استان کرمان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

عرضه 1500 عنوان‌ تازه‌های‌ نشر‌ کرمان در ‌نمایشگاه کتاب تهران

سیدمحمد سعیدی‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از حضور فعال تعاونی ناشران استان کرمان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار داشت: ناشران استان کرمان برای چهارمین دوره متوالی حضوری شایسته و مقتدرانه در نمایشگاه بین‌المللی کتب تهران دارند.

وی بیان داشت: بیش از یک هزار و 500 عنوان کتاب از تازه‌های نشر استان کرمان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

سعیدی‌‌ عنوان کرد: غرفه‌های کرمان‌شناسی، خدمات فرهنگی و دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور فعال دارند.

وی با اشاره به آمادگی کامل ناشران استان کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: از مجموع کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه 500 عنوان مربوط به تازه‌های نشر استان کرمان است که طی سه ماه اخیر منتشر شده است.

سعیدی گفت: یک هزار و 500 کتاب عرضه شده شامل کتب تاریخی و فرهنگی کرمان، کودک و نوجوان، مذهبی، اخلاقی، علمی و اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان ابراز داشت: همچنین برنامه‌های متنوعی از جمله حضور در برنامه زنده رادیو ایران و شبکه دو سیما، برگزاری شب شعر شاعران کرمان در سرای اهل قلم نمایشگاه و جلسات نقد کتاب نویسندگان کرمانی در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا در این رویداد بزرگ بین‌المللی از حیثیت، توانایی‌ها و ثروت‌های فرهنگی استان کرمان به نحوه شایسته‌ای دفاع شود و با عرضه کتاب‌های تاریخی استان و برنامه‌های جنبی کارنامه قابل قبولی را برای بازدیدکنندگان داشته باشیم.

سعیدی افزود: بسیاری از استان‌ها از حضور در این رویداد بین‌المللی محروم هستند و کرمان جزو استان‌های نخبه فرهنگی است که حضور در این نمایشگاه موجب ارتقای کیفیت می‌شود.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول