اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه یاس کبود در سعدآباد برپا شد

نمایشگاه یاس کبود امروز با حضور چشمگیر مردم در سعدآباد برپا شد.

نمایشگاه یاس کبود در سعدآباد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، عصر امروز نمایشگاه یاس کبود با هماهنگی تبلیغات اسلامی سعدآباد و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر و با حضور چشمگیر مردم در شهر سعدآباد راه‌اندازی شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در این آیین اظهار داشت: نمایشگاه یاس کبود با هدف زنده نگه داشتن ایام فاطمیه، پاسداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س)، ترویج فرهنگ فاطمی و بیان گوشه‌هایی از زندگانی ائمه معصومین (ع) برگزار شده است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت 6 روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

امام جمعه سعدآباد نیز در سخنانی به بیان فضائل و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و ابراز داشت: حضرت زهرا (س) هدیه الهی و خیر کثیری بود که از طرف خداوند تبارک و تعالی به پیامبر اسلام (ص) موهبت شد که خداوند خود این حضرت را نامگذاری کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در زندگانی خویش با الگو گرفتن از پدر بزرگوارش می‌تواند، اسوه‌ای مناسب برای زنان و دختران ما باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از ارتحال پیامبر اسلام(ص)، این یادگار دچار آزارها و اذیت‌های فراوانی شده و به دنبال همین شکنجه‌ها به شهادت رسیدند.

امام جمعه سعدآباد یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و معنویات در سطح جامعه هستند و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی گامی در راستای ناکامی دشمنان است.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول