اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام فاطمیه صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در همدان /استقبال خوب بود

نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «مروارید در صدف» در خانه کتاب همدان برپا شد.

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در همدان /استقبال خوب بود

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «مروارید در صدف»، به همت کانون فرهنگی احمدیه و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان در خانه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی برپا شد.

وی افزود: کانون فرهنگی احمدیه فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و بالغ بر 300 عضو دارد که بیشترین فعالیت آن در محله‌ها و مساجد است.

مسئول برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در همدان با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه در ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حضرت فاطمه (س) اسوه عفاف و حجاب بودند، ترویج فرهنگ حجاب در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در پی هر چه با شکوه برگزار کردن مراسم ایام سوگواری در استان هستیم.

وی با بیان اینکه استقبال مردم در روز دوم نمایشگاه خوب بوده است، افزود: جذب نوجوانان و جوانان شهر و مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگر اهداف کانون احمدیه است.

نوروزی برنامه‌های اجرا شده در کانون فرهنگی احمدیه را برشمرد و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های کارگاهی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، راه‌اندازی کافی نت و گیم نت برای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت برای نوجوانان و جوانان، تجهیز کتابخانه باز بالغ بر 500 جلد کتاب با موضوعات مختلف برای استفاده عموم و... از فعالیت‌های این کانون است.

وی به بخش‌های مختلف نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بخش موبایل شامل فال قرآن و شهدا، بخش پاسخگویی به سئوالات شرعی، بخش مشاوره، غرفه ویژه کودک دختران مهتاب و پسران آفتاب و بخش کتاب غرفه‌های این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2499/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول