اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد

صدور بیش از 7 هزار کارت پروانه مهارت ساختمان در زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: سال گذشته بیش از 7 هزار فقره کارت پروانه مهارت ساختمان برای کارگران ساختمانی استان صادر شده است.

صدور بیش از 7 هزار کارت پروانه مهارت ساختمان در زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال گذشته به منظور تعیین صلاحیت فنی متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان، از بین 7 هزار و 530 نفر شرکت‌کننده در 48 حرفه مختلف مربوط به صنایع ساختمان پس از برگزاری و اخذ آزمون عملی 7 هزار و 30 نفر قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره شدند.

وی ادامه داد: حرفه کارگر عمومی سفت‌کاری به تعداد 3 هزار و 123 نفر بیشترین متقاضی و قبول شده را داشته و حرفه کاشی‌کاری به تعداد چهار نفر کم‌ترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطر‌‌نشان کرد زنجان با هزار و 901 نفر بیشترین و شهرستان ایجرود با 166 نفر کمترین متقاضی و قبول شده را داشته است.

وی گفت: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمند‌سازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز، در همه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی در اکثر حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه‌مدت اقدام شده است که پس از اتمام دوره افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول