اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

لازم باشد وزیر صنعت را به مجلس احضار می‌کنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکلات و مسائل صنعتگران گفت: لازم باشد در این باره وزیر صنعت و معدن و تجارت را به مجلس احضار کرده و وی را مورد سئوال قرار می‌دهیم.

لازم باشد وزیر صنعت را به مجلس احضار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امیرعباس سلطانی صبح امروز در دیدار جمعی از صنعتگران این شهرستان اظهار کرد: صنعت یکی از زیربناهای اساسی کشور است که با رشد و توسعه آن می‎توان شاهد آبادانی بیش از پیش کشور باشیم.

وی با بیان اینکه صنعت یکی از راه‌های کسب درآمد دولت است، افزود: برهمین اساس باید به نحو ویژه‌ای مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت تلاش بیشتری انجام شود.

سلطانی با اشاره به مشکلات صنعتگران این شهرستان، تصریح کرد: رفع این مشکلات را با جدیت و تلاش شبانه‌روزی پیگیری می‎کنیم و در این رابطه با مسئولان ذی‎ربط کشوری جلساتی ترتیب داده می‎شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر لازم باشد در همین رابطه وزیر صنعت و معدن و تجارت را به مجلس احضار کرده و وی را مورد سئوال قرار می‎دهم.

به گزارش فارس، افزایش مالیات در بودجه سال 92 برای کسب بخشی از درآمدهای دولت توسط واحدهای تولیدی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی صنعتگران این شهرستان مطرح شد و موجبات نارضایتی آن را فراهم کرده است.

همچنین ورود الزامی پتروشیمی‌های خصوصی به بورس از دیگر مواردی بود که منجر به نارضایتی این افراد شده به طوری که این موضوع را باعث فلج شدن صنعت پتروشیمی کشور به دلیل شرایط سخت و دشوار بورس برای فروش محصولات پتروشیمی عنوان کردند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول