اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

مشکلات صنعتگران مهریزی با جدیت رصد و پیگیری می‌شود

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم در مجلس از رصد و پیگیری مشکلات صنعتگران مهریز در شرایط سخت تحریم خبر داد.

مشکلات صنعتگران مهریزی با جدیت رصد و پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده در جلسه بررسی مشکلات صنایع شهرستان مهریز با حضور مسئولان این شهرستان، بر تسریع و رفع مشکلات صنعتگران مهریز تاکید کرد.

وی افزود: تنها راه نجات شهرستان برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری، پویا و زنده کردن دوباره صنعت در مهریز است.

زارع‌زاد با بیان تحریم‌های اقتصادی ایران که منجر به ایجاد مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان شده است، بیان کرد: اگر بخواهیم تولید و اشتغال را پویا نگه داریم و ایجاد ثروت کنیم، باید با عزم جدی برای رفع مشکلات صنعتگران اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات صنعتگران مهریزی در شرایط سخت و تحریم با جدیت رصد و توسط مسئولان کشوری پیگیری می‌شود، بیان کرد: فعالان صنایع استان در سال‌های اخیر به ویژه پس از اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها با مشکلات جدیدی مواجه شدند که مسیر رشد صنعتی استان را دشوار کرده است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس عنوان کرد: صنعتگران مهریزی در این مدت علاوه بر ایستادگی در برابر مشکلات و اعتقاد به افزایش تولید برای تامین نیازهای کشور و رشد صادرات، مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند تا شاید سنگی از موانع تولید برداشته شود.

زارع‌زاده، مراجعه به نماینده مردم یکی از ایستگاه‌های مهم صنعتگران مهریزی برای بازگو کردن مشکلات و موانع تولید و استمداد از آنها برای وضع قوانین مناسب با رونق کسب و کار دانست و گفت: با جان و دل و تمام وجود در پی رفع نیازها و مشکلات صنعتگران مهریزی قدم بر می‌دارم و تا حصول نتیجه کوتاه نمی‌آیم.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی چند نوبت بازدید از شهرک صنعتی مهریز، قابلیت‌ها و مشکلات صنعت و صنعتگران شهرستان مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: بازدید میدانی می‌تواند در کسب آمارها و اطلاعات دقیق نقش مهمی داشته باشد و به دنبال این بازدیدها بخشی از مشکلات صنعتگران را از طریق مسئولان کشور پیگیری کرده‌ام.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به صنعتی شدن استان یزد در چند سال اخیر رونق گرفته است و صنایع عظیم صنعتی مختلفی ایجاد شده‌ اما شهر مهریز نسبت به دیگر شهرهای همجوار استان در ایجاد صنایع مادر از دیگر همسایگان خود عقب مانده است.

وی از مسئولان شهرستان مهریز و استان یزد خواست تا حمایت خود را از صنایع به ویژه در شهرستان مهریز گسترش دهند.

انتهای پیام/2464/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول