اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استان مرکزی:

تعامل دانشگاه و صنعت موجب خلق حماسه اقتصادی می‌شود

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استان مرکزی گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه عامل تولید ملی، رونق اقتصادی و ایجاد و خلق حماسه اقتصادی است.

تعامل دانشگاه و صنعت موجب خلق حماسه اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد اسکندری در آیین افتتاح کلینیک صنعت اراک اظهار داشت: استان مرکزی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به عنوان قطب صنعتی کشور و استان زادگاه امام خمینی (ره) نقش مهم و مؤثری در تولید ملی دارد و این مهم با تولید بیشتر صنایع و حمایت دانشگاه‌ها از صنعت محقق می‌شود.

وی تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: این ارتباط می‌تواند موجب ارتقا و نوآوری در تولیدات صنعتی و دانشگاهی شود.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: کلینیک صنعت اراک می‌تواند عامل مهمی در شکل‌گیری و استمرار همکاری بین صنعت و دانشگاه باشد.

اسکندری در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستاها از 26 فروردین‌ماه در فرمانداری‌ها آغاز شده و تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز از 17 اردیبهشت‌ماه در وزارت کشور آغاز می‌شود و تا 21 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت ثبت‌نام اساتید و دانشگاهیان در انتخابات شوراهای استان که مقبولیت و کارایی دارند، افزود: داوطلبین برای ثبت‌نام باید در مهلت یاد شده و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استان مرکزی تعداد نمایندگان شورای اسلامی شهر اراک با توجه به کلان شهر شدن را 15 نفر عنوان کرد و افزود: هیئت‌های اجرایی به منظور برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تشکیل شده است.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول