اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کلینیک صنعت اراک:

مشاوره تخصصی و فنی اولویت کلینیک صنعت است

مدیر کلینیک صنعت اراک گفت: ارائه مشاوره تخصصی و فنی به واحد‌های صنعتی استان به منظور حل مشکلات فنی و ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی استان از اهداف مهم این کلینیک است.

مشاوره تخصصی و فنی اولویت کلینیک صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مازیار مزدک در آیین افتتاح کلینیک صنعت اراک در مرکز فناوری کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، ایجاد شبکه‌های گسترده از متخصصین صنعتی، اساتید، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی، ایجاد بستری مناسب به منظور استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های متخصصین فنی در حل مشکلات صنعت، هدایت تحقیقات دانشگاهی به سمت تحقیقات کاربردی و صنعتی و نیازگرایی تحقیقات، غنی‌سازی علمی و تخصصی امور تحقیق و توسعه صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و شناسایی و معرفی متخصصان و محققان برجسته صنایع و معادن به‌ویژه صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک را از دیگر اهداف این کلینیک عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تفرش گفت: ارائه خدمات کلینیکی با پشتوانه شبکه گسترده‌ای از متخصصان صنعتی، اساتید، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و مشاوره‌ای در شهرک‌های صنعتی و حوزه نفوذ آن‌ها بر اساس فرآیند سیستماتیک مهم‌ترین مأموریت این کلینیک است.

مزدک با بیان اینکه راه‌اندازی این کلینیک نیاز به بودجه اولیه دارد و دانشگاه تفرش در حد توان این بودجه را تأمین کرده است، تصریح کرد: با همکاری و مساعدت مجموعه‌های دانشگاهی استان علاوه بر رفع مشکل مالی کلینیک می‌توان در حل مشکلات صنایع در اسرع وقت گام‌های مناسبی برداشت.

انتهای پیام/87002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول