اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

تحقق 103 درصدی شاخص‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 103 درصد از شاخص‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی محقق شد.

تحقق 103 درصدی شاخص‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیداحمد موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح برج فن‌آوری و خدمات کسب و کار شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه، اظهار داشت: عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته بسیار خوب و شایسته بود، به طوری که 103 درصد از شاخص‌های عملیاتی تحقق یافت و افزایش 50 درصدی واگذاری زمین به صنعت‌گران در این سال اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برای اولین‌بار سند شش‌دانگ برای 245 هکتار از زمین‌های صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی صادر شده است، خاطرنشان کرد: سند شش‌ دانگ شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از همان ابتدا آماده بود.

موسوی به بازپس‌گیری زمین‌های راکد صنعتی از مالکان آنان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 15 هکتار و سال قبل از آن شش هکتار از اراضی صنعتی راکد بازپس گرفته شدند و در اختیار صنعت‌گران قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: تحقق بودجه عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی برای اولین‌بار در سال گذشته به بالای 70 درصد رسید، در حالی که این بودجه در سال 90، پنجاه درصد بود.

وی، زیربنای برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار را 9 هزار مترمربع عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 90 میلیارد ریال اعتبار در طول سال‌های گذشته برای احداث شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه هزینه شده است.

موسوی به استقرار شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار اشاره کرد و ابراز داشت: در این شهرک، دانشگاه غیرانتفاعی در بخش الکترونیک با پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول