اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور همکاری آموزشی و پژوهشی با محققان دانشکده کشاورزی:

حضور استاد دانشگاه آریزونای آمریکا در دانشگاه صنعتی اصفهان

پروفسور محمد پسرک لی استاد دپارتمان علوم گیاهی دانشگاه آریزونای آمریکا با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین همکاری خود به عنوان عضو همبسته گروه علوم باغبانی دانشکده کشاورزی این دانشگاه را آغاز کرد.

حضور استاد دانشگاه آریزونای آمریکا در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، این دانشمند ایرانی الأصل مقیم امریکا، قرار است با همکاری به عنوان عضو همبسته گروه علوم باغبانی بخش گیاهان زینتی دانشکده کشاورزی و گروه پژوهشی مهندسی فضای سبز دانشگاه صنعتی اصفهان، تدریس دو درس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و برگزاری کارگاه های آموزشی در این دانشکده را بر عهده داشته باشد.

«روش‌های جدید مدیریت تنش‌های محیطی بر گیاهان فضای سبز با تأکید بر چمن‌ها» و «مقاله نویسی و نکات حائز اهمیت در موفقیت پذیرش مقالات بین‌المللی» عناوین دو کارگاه آموزشی است که با حضور دکتر پسرکلی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

پروفسور محمد پسرک لی که از سال 1978 میلادی در سمت استادی دپارتمان علوم گیاهی دانشگاه آریزونای امریکا حضور دارد، تألیف و انتشار چهار کتاب مرجع در زمینه علوم گیاهی و کشاورزی و بیش از 178 مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

کسب عنوان مرد سال علمی امریکا و دریافت مدال افتخار این کشور در زمینه علمی در سال 2005، انتخاب به عنوان یکی از 100 استاد دانشگاه پیشرو دنیا در سال 2006، عضویت در شورای سردبیری و داوری9 مجله علمی بین‌المللی و اجرا پروژه های پژوهشی بین‌المللی در کشورهای مختلف، از دیگر افتخارات استاد همبسته جدید گروه علوم باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

انتهای پیام/2301/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول