اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

بهره‌برداری از سایت تولیدی صنعتی بانوان در زنجان

استاندار زنجان با اشاره به طراحی انجام شده برای برپایی سایت کارگاهی بانوان با 120 واحد گفت: 60 واحد از این کارگاه‌ها آماده شده و برای بقیه هم برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

بهره‌برداری از سایت تولیدی صنعتی بانوان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان با اشاره به آماده شدن سایت تولیدی صنعتی بانوان در زنجان اظهار داشت: برای بهره‌برداری از بقیه واحدهای کارگاهی باید طبق یک زمان‌بندی عمل شود تا تلاش‌ها نتیجه‌بخش باشد.

وی به طراحی انجام شده برای برپایی سایت کارگاهی بانوان با 120 واحد اشاره کرد و افزود: 60 واحد از این کارگاه‌ها آماده شده و برای بقیه هم برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به الگو شدن احداث سایت کارگاهی بانوان در زنجان برای سایر مناطق کشور تصریح کرد: تکمیل فاز دوم این سایت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده برای هفته زن گفت: به نظر می‌رسد این برنامه‌ها مفصل‌تر از سال‌های گذشته تدارک دیده شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تصویب اجرای این برنامه‌ها در هفته گرامیداشت مقام زن اضافه کرد: برنامه‌های این هفته باید با دقت و وسواس انجام شود.

وی تحقق شعار سال در دو بخش اقتصادی و سیاسی را منوط به استفاده از ظرفیت بالای بانوان دانست و تصریح کرد: طی سال‌جاری برگزاری چندین همایش با عنوان شعار سال در مرکز و شهرستان‌های استان برگزار می‌گردد.

استاندار زنجان از برگزاری همایش بزرگ یک‌هزار نفری مدیران و مسئولان استانی، شهرستانی و حتی دهیاری‌ها در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: همایش رای اولی‌ها هم در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: همایش رای اولی‌ها در شهرستان‌ها باید به صورت جداگانه برای دختران و پسران برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری همایش در روستاها به صورت متمرکز اضافه کرد: این همایش‌ها هم می‌تواند به صورت جداگانه برای دختران و پسران برگزار شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال در دو بخش حماسه سیاسی و اقتصادی استفاده شود.

وی با بیان اینکه نمایش حماسه اقتصادی به راحتی حماسه سیاسی نیست، اضافه کرد: تحقق شعار حماسه سیاسی با شاخص‌هایی خاص ارزیابی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به لزوم ارائه گزارش در جلسه آینده توسط ارگان‌ها تصریح کرد: ارگان‌ها در مورد عملکرد خود در جلسه آینده گزارش دهند تا روند امور شفاف شود.

انتهای پیام/73004/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول