اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

حدود 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در زنجان وجود دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: هزار و 890 واحد صنفی بدون پروانه در استان شناسایی شده است.

حدود 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در زنجان وجود دارد

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هزار و 890 واحد صنفی بدون پروانه در استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد واحدهای بازرسی شده در سال گذشته 114 هزار و 781 واحد بوده است، خاطر‌نشان کرد: مجموع پرونده‌های متشکله در این زمینه 8 هزار و 591 فقره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مجموع تخلفات کشف شده طی بازرسی‌های صورت گرفته در سال گذشته 9 هزار و 90 فقره بوده است، تصریح کرد: در مجموع 8 هزار و 591 فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

*ثبت 3 هزار گزارش مردمی در سامانه 124 ستاد خبری

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان طی سال گذشته نسبت به سال 90 حدود 112 درصد رشد داشته است، اضافه کرد: در مجموع 3 هزار و 913 گزارش مردمی توسط ستاد خبری این سازمان ثبت شده است.

معصومی با تاکید بر اینکه در روزهای نخست فروردین‌ماه سال‌جاری 22 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان صورت گرفته است، ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه هزار و 539 فقره اعلام شده است.

*کشف 1700 تخلف از واحدهای صنفی زنجان

وی با اشاره به اینکه در مجموع در فروردین‌ماه سال‌جاری هزار و 769 فقره تخلف از واحدهای صنفی استان زنجان کشف شده است، یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این ایام 2 میلیارد و 421 میلیون و 682 هزار و 29 ریال برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه 617 گزارش مردمی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ایام فروردین‌ماه دریافت شده است، افزود: در حال حاضر به همه این گزارشات رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع گزارشات رسیده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اسفند‌ماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه بیش از 400 مورد بوده است، تصریح کرد: 360 مورد گزارش به صورت تلفنی، 36 مورد حضوری و 50 مورد نیز کتبی بوده است.

معصومی گفت: 141 مورد تخلف از اسفند‌ماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه کشف شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول