اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت همدان:

172 هزار واحد صنفی در همدان بازرسی شد / شناسایی 13 هزار واحد متخلف

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: سال گذشته 172 هزار و 591 واحد صنفی و خدماتی در همدان بازرسی و 13 هزار و 696 واحد متخلف شناسایی شد.

172 هزار واحد صنفی در همدان بازرسی شد / شناسایی 13 هزار واحد متخلف

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در بازرسی از واحدهای صنفی همدان اظهار داشت: در مجموع 172 هزار و 591 واحد صنفی، خدماتی، انبار و سردخانه، عمده‌فروش و خرده‌فروش در سطح استان همدان طی سال گذشته مورد بازرسی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان مجمع امور صنفی قرار گرفت.

وی گفت: از این تعداد 6 هزار و 292 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی، 4 هزار و 413 مورد از واحدهای تولیدی صنفی و 8 هزار و 162 مورد بازرسی نیز از انبار و سردخانه‌ها انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه 16 هزار و 57 مورد بازرسی از عمده‌فروشان و 9 هزار و 586 مورد نیز از خرده‌فروشان انجام شد، تأکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای خدماتی نیز 28 هزار و 81 مورد بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا 13 هزار و 696 واحد متخلف شناسایی و پرونده‌های آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شجاعی ابراز داشت: طی سال گذشته 5 هزار و 34 گزارش مردمی به ستاد خبری 124 ارسال شده که 2 هزار و 304 مورد آن تلفنی و 7 هزار و 338 مورد آن نیز حضوری بوده است.

وی در پایان سخنانش بیشترین عامل تخلف را شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دانست و افزود: مهم‌ترین کالاهای مورد تخلف نیز شامل چای، برنج، پودر شوینده، حبوبات، قند و شکر، میوه، گوشت، سیمان و لبنیات بوده است.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول