اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند:

بازرسی‌ها کماکان ادامه دارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند گفت: در راستای نظارت همه‌جانبه بر بازار، بازرسی‌ها کماکان ادامه دارد.

بازرسی‌ها کماکان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، علیرضا شهری‌زاد امروز طی جلسه‌ای به تشریح عملکرد این اداره در طرح ویژه نوروزی امسال پرداخت و اظهار داشت: در راستای نظارت همه‌جانبه بر بازار و همزمان با سایر شهرهای استان، طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه سال گذشته تا 25 فروردین‌ماه سال‌جاری با برگزاری جلسات هماهنگ با ادارات مربوطه و با استفاده از به‌کارگیری نیروهای بازرسی اصناف، ناظران افتخاری و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اقلام پر مصرف شهروندان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: این اقدامات با هدف پایش و بازرسی و کنترل بازار در مورد اقلام پر مصرف و مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال از قبیل مواد لبنی، پروتئین، میوه و آجیل، خشکبار، شیرینی، خدمات عمومی و حمل و نقل و...  انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند ادامه داد: در این اقدامات از تعداد 820 واحد صنفی سطح شهرستان، روستاها و مراکز پخش، بازرسی به عمل آمد و تعداد 48 مورد تخلف نیز شناسایی و پرونده آنها تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شهری‌زاد بیان کرد: عمده تخلفات، نصب نکردن نرخ‌نامه، درج قیمت و گرانفروشی و... بوده است و در همین راستا 9 مورد گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، دو مورد گشت با شهرداری در زمینه تاکسی‌های درون شهری و سه مورد گشت مشترک با بهداشت محیط برگزار شد.

وی گفت: بازرسی‌ها کماکان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و یا با بازرسی اصناف و یا از طریق سامانه تلفن گویا 124 گزارشات خود را اعلام تا با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/75002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول