اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده دامپزشکی آمل:

نخستین دانشجویان بازرسی گوشت کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند

رئیس دانشکده دامپزشکی آمل گفت: نخستین دانشجویان رشته بهداشت مواد غذایی و بازرسی گوشت در کشور طی سال‌ جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند.

نخستین دانشجویان بازرسی گوشت کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند

اکبر حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه دانشکده دامپزشکی دانشگاه مازندران به عنوان نخستین دانشکده دامپزشکی در سه استان شمالی کشور موفق به اخذ مجوز وزارت علوم شده است، اظهار داشت: این دانشگاه در سال 88 در دو رشته بهداشت مواد غذایی و بهداشت و بازرسی گوشت در مقطع کارشناسی اقدام به جذب دانشجو کرده است که این رشته‌ها در کشور تنها در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی با اعلام اینکه این دانشکده دارای 10 عضو هیئت علمی است، بیان کرد: در فراخوان جدید شش عضو دیگر برای پیوستن به گروه علمی این دانشکده پذیرفته می‌شوند.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر 150 دانشجو در دو رشته در این دانشکده تحصیل می‌کنند، افزود: این دانشجویان در ترم هشت تحصیل می‌کنند و در سال‌ جاری نخستین گروه از این دانشجویان در کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه با مصوبه اخیر وزارت علوم، دانشکده دامپزشکی آمل از دانشگاه مازندران مستقل شده است، بیان داشت: با تاسیس دانشگاه فن‌آوری‌های تخصصی نوین در آمل، دانشکده دامپزشکی در رده یکی از دانشکده‌های این دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

انتهای‌ پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول