اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از متولیان راهیان نور:

دولت خدمتگزار از راویان ‌مناطق جنگی تجلیل کند

یکی از عوامل و مجریان طرح راهیان نور در اردبیل گفت: دولت خدمتگزار به جای برگزاری جشن 100 هزار نفری در آزادی و تجلیل از خادمان سفر، از دلسوزان و راویان صادق راهیان نور تجلیل کند چرا که آنها بیشترین زحمت را متقبل شدند.

دولت خدمتگزار از راویان ‌مناطق جنگی تجلیل کند

عظیم دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما مدعی هستیم که صرف هزینه‌های بیت‌المال آن هم به شکل گسترده برای برگزاری جشنی که در آن از خادمان سفرهای نوروزی تجلیل می‌شود کار عقلانی و شایسته نیست چرا که به عوض آنها باید از راویان اعزام شده در قالب کاروان راهیان نور تجلیل ساده‌ای صورت بگیرد چرا که آنها در سخت‌ترین شرایط مسافران سرزمین نور را با اهداف شهدا و پیام آنها آشنا کردند.

وی تصریح کرد:‌ جای تعجب است که در یک جشن و سرور با هزینه هنگفت از خادمان سفری تجلیل می‌شود که این تجلیل پیش از این به صورت استانی برگزار شده و آنها مورد تقدیر قرار گرفتند در حالی که زحمت آنها در حد سهولت و راحتی بوده و آنها هرگز در سنگرها و سخت‌ترین شرایط مجبور نبودند که با عشق و علاقه برای نسل آینده انتقال مفاهیم جنگ و شهادت را داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خاطر نشان کرد: در همین زمینه صدها مربی و راوی صادق دوران دفاع مقدس در گرمای 40 تا 50 درجه خوزستان و در زیر آفتاب سوزان سعی کردند صادقانه و بی‌ادعا و بدون چشمداشت مادی خدمت ارایه کنند اما در نهایت به جای تجلیل از این شخصیت‌ها از فعالانی تجلیل می‌شود که با کمترین مشقت در صندلی خود نشسته و به ارشاد و راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی پرداخته‌اند.

دشتی اضافه کرد: این دور از انصاف است که زحمتکشان واقعی مورد بی‌مهری قرار گیرند و برخی افرادی که کمترین زحمت را در سفرهای نوروزی و هماهنگی‌های آن متقبل شدند در آیینی که به یقین ابزارهای صرفه‌جویی در آن رعایت نشده از پول بیت‌المال برای آنها جشن و سروری برگزار شود.

وی بیان کرد: البته در این بین رسانه‌ها و تلاشگران این حوزه نیز مورد غفلت واقع شدند و در حالی که در مراسم استانی و کشوری بدون اینکه نامی از فعالان بی‌نام و نشان رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها در ایام تعطیلات نوروزی برده شود در نهایت غربت و بی‌نامی انجام وظیفه می‌کنند که این می‌طلبد دلسوزان این حوزه بیشتر به این امور توجه داشته باشند.

انتهای پیام/62001‌/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول