اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین همایش ملی «مدیریت دانش حال و آینده» در اهواز

با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دستگاه‌های دولتی خوزستان و بخش خصوصی نخستین همایش ملی «مدیریت دانش حال و آینده»، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش ملی «مدیریت دانش حال و آینده» در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دستگاه‌های دولتی خوزستان و بخش خصوصی نخستین همایش ملی «مدیریت دانش حال و آینده»، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری در اهواز برگزار می‌شود.

این همایش با هدف فراهم کردن زمینه مناسب برای آشنایی و تبادل نظر و تعامل فکری و نظری و تبادل تجربیات در مورد مدیریت دانش و پیاده سازی آن در سازمان­ها و جامعه در سطوح محلی و ملی از سوی قطب علمی مدیریت دانش و گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز و انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه خوزستان برگزار خواهد شد.

بررسی و چاره اندیشی و انتقال تجربیات در خصوص بهینه سازی وضعیت حال و پیش بینی آینده مدیریت دانش در سطوح سازمانی و اجتماعی در کشور از دیگر اهداف این همایش است.

این همایش با فراهم‌ کردن زمینه گسترش عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی در این حوزه، فرصت مناسبی برای پژوهشگران و اندیشمندان است تا دستاوردها و تجارب خود را به اشتراک گذاشته و به رشد و ارتقای این بخش یاری رسانند.

در این همایش دو روزه که از لحاظ علمی با پشتوانه کمیته علمی متشکل از اساتید قطب علمی کشوری مدیریت دانش و گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود، از بین 134 چکیده مقاله ارسالی محققان،  22 مقاله در بخش سخنرانی و 32 مقاله در بخش پوستر ارائه خواهد شد؛ ضمنا 6 نفر از اساتید خبره و برجسته این حوزه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت همایش به آدرس http://kmconf.scu.ac.ir اطلاعات کامل‌تری از محتوای همایش، مقالات ارائه شده و اطلاعات مربوط به ثبت نام را دریافت کنند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول