اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

واگذاری مدیریت امدادرسانی نیمی از شهر شنبه به سپاه

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های ستاد بحران استان بوشهر، مدیریت امدادرسانی نیمی از شهر زلزله‌زده شنبه به سپاه این شهرستان واگذار شد.

واگذاری مدیریت امدادرسانی نیمی از شهر شنبه به سپاه

حمید خرمدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تشکر از بسیجیان این شهرستان در امر خدمت‌رسانی به مناطق زلزله زده شهر شنبه، گفت: سپاه توانسته با بهره‌گیری از نیروی خدوم و خستگی‌ناپذیر و با برنامه‌ریزی دقیق به وظایف محوله در امر خدمت‌رسانی به مردم صدمه دیده در مناطق زلزله‌زده شهر شنبه به خوبی عمل کند، که این خدمت‌رسانی‌ها رضایتمندی مردم مناطق زلزله‌زده را در پیش داشته است.

خرم دل افزود: تمام سعی و تلاش ما در بسیج و سپاه این است که کمک‌هایمان را در موارد ضروری متمرکز کنیم.

خرم دل اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های ستاد بحران استان بوشهر مدیریت امدادرسانی نیمی از شهر شنبه از مناطق زلزله‌زده به سپاه شهرستان بوشهر واگذار شد که امیدواریم این وظیفه الهی را به خوبی به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز 10 خودروی کمک‌های بسیجیان را به مناطق زلزله‌زده شهر شنبه اعزام خواهیم کرد که شامل دو خودرو از حوزه مقاومت رمضان شهر چغادک، دو خودرو از حوزه مقاومت عالی شهر، دو خودرو از حوزه مقاومت کربلا، یک خودرو از حوزه مقاومت کوثر، دو خودرو از حوزه مقاومت قدس و یک خودرو از ناحیه سپاه شهرستان بوشهر است.

وی به موارد ضروری نیازمندی‌های زلزله‌زدگان اشاره و خاطرنشان کرد: مواد شوینده، خوراکی، برنج و ... از نیازمندی‌های اساسی زلزله‌زدگان است.

وی در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم تابستان در نظر داریم با همکاری بسیجیان سپاه شهرستان بوشهر برای 130 خانوار شهر شنبه، 130 پنکه تهیه و تقدیم آنها کنیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول