اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

شوراهای شهر مدیریت واحد شهری داشته باشند

استاندار فارس گفت: شوراهای شهر برای پیشرفت شهرها باید مدیریت واحد داشته باشند تا شاهد پویایی و نشاط در تمام ابعاد اقتصادی و عمرانی باشیم.

شوراهای شهر مدیریت واحد شهری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حوزه انتخابیه شهرستان شیراز اظهار داشت: تجربه نشان داده که در شهرهای بزرگ، شوراهای شهر برای پیشرفت شهرها باید مدیریت واحد داشته باشند تا شاهد پویایی و نشاط در تمام ابعاد اقتصادی و عمرانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا آمادگی آموزش روزانه 150 نفر در ستاد انتخابات این استان وجود دارد.

صادق‌عابدین با اشاره به اینکه اگر تعداد اعضای شوراها بیشتر شود تصمیم‌گیری‌ها سخت‌تر می‌شود، افزود: هنگامی که شاهد انحلال بعضی از شوراهای شهر و روستا بوده‌ایم، چه انتظاری برای مدیریت واحد شهری در اذهان عمومی متصور می‌شود.

استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به گستردگی انتخابات، شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات هستیم.

این مسئول از احتمال رایانه‌ای شدن این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: عملکرد نامزدهای شوراها در ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در استانداری مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که تخلف در شان و شخصیت نماینده مردم نیست.

صادق‌عابدین اضافه کرد: افرادی باید در این دوره از انتخابات برگزیده شوند که در بسیاری از مسائل اجتماعی تاثیرگذار باشند.

استاندار فارس در مورد کاهش ساخت و سازها و فعالیت‌های عمرانی در سطح این استان اذعان داشت: برای برون‌رفت از این معضل نیاز به ورود متخصصان خارج از این استان هستیم تا شاهد تسریع در روند فعالیت‌های عمرانی در فارس باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر شوراها وارد مسائل سیاسی شوند از مسائل اصلی دور می‌ماند، گفت: رویکرد اصلی نمایندگان باید ایجاد اشتغال باشد.

صادق‌عابدین در پایان سخنان خود در مورد وضعیت معادن نی‌ریز متذکر شد: در این زمینه با محیط زیست در تعارض هستیم و تاکنون چند جلسه در این مورد داشته‌ایم که مقرر شده است حدود 5 هزار هکتار از زمین‌های این منطقه آزادسازی و معادل آن به مردم واگذار شود.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول