اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرکل راه خراسان‌رضوی صورت گرفت

انتصاب سرپرست مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی

رشید جعفری سرابی طی حکمی از سوی مدیرکل راه وشهرسازی استان به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی منصوب شد.

انتصاب سرپرست مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی، طی حکمی از سوی محمدرضا قلندر، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه وشهرسازی خراسان‌رضوی، رشید جعفری سرابی به سمت سرپرست توسعه منابع این اداره کل منصوب شد.

محمدرضا قلندر در این مراسم اظهارداشت: ما مسئولان و کارکنان دولت به عنوان امانتداران مردم در پست خود خدمت‌رسانی می‌کنیم؛ استفاده از امکانات و سرمایه‌های ملی و داخلی برای اجرای پروژه‌ها و تلاش شبانه‌روزی مسئولان در تکمیل هر چه سریع‌تر طرح‌های عمرانی می‌تواند ما را به هدف والایمان که ارتقاء کشور در همه زمینه‌ها است، نزدیک‌تر سازد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی استفاده از فناوری بومی و سرمایه ملی برای ساخت راه‌ها و جایگزین کردن بتن غلتکی به جای قیر در راهسازی را نمونه جهاد اقتصادی عنوان کرد و افزود: همچنین حفاظت از راه‌ها که سرمایه‌های داخلی کشور محسوب می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تعامل مناسب با پرسنل را از ویژگی‌های مهم مدیر توسعه منابع عنوان کرد و افزود: پیگیری تغییر وضعیت کارکنان اداره کل، پیگیری برگزاری آزمون استخدامی و نیز رسیدگی به وضعیت رفاهی کارکنان از جمله مهمترین فعالیت‌های این حوزه است که باید با مدیریت صحیح انجام شود.

گفتنی است جعفری سرابی پیش از این به عنوان رئیس اداره درآمد و هزینه‌های عملیاتی و عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول