اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

مدیریت در کردستان متعلق به جریانی وابسته به افراد معلوم‌الحال است

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: وضعیت مدیریتی کردستان نامناسب است چرا که به یک جریان تمامیت‌خواه تعلق دارد و با هدایت و کنترل اشخاص معلوم‌الحال اجازه تحقق شایسته‌سالاری در کردستان داده نمی‌شود.

مدیریت در کردستان متعلق به جریانی وابسته به افراد معلوم‌الحال است

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با بیان این مطلب اظهار داشت: در بسیاری از موارد شرط انتصاب مدیران در کردستان وابسته به همان افراد خاص است.

وی تصریح کرد: تخصص و تجربه‌ هم برای انتصاب به عنوان مدیر در کردستان لازم نیست چرا که برای این افراد ماندن در قدرت خود از اوجب واجبات است.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس گفت: می‌گویند نمایندگان حق اظهارنظر در انتصاب مدیران را ندارند در حالی که نماینده حق اظهار نظر در امورات کشور را دارد و بخشنامه‌ای هم که در این مورد صادر شده، خلاف ماده 48 قانون اساسی بود.

وی با انتقاد شدید از برخی جریانات سیاسی گفت: برخی جریانات سیاسی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر می‌کنند در حالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه جریان‌های سیاسی که قانون اساسی و جمهوری اسلامی را قبول دارند و دلسوز نظام و کشور هستند می‌توانند کاندیدا معرفی کنند و خود را در معرض رای و انتخاب قرار دهند.

قادرمرزی با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به حضور حداکثری و مشارکت مردم، جریان‌های سیاسی و سلایق گوناگون نیازمند است، خاطر نشان کرد: بهتر است به مردم اجازه داده شود که خودشان از میان افراد تایید صلاحیت شده فرد اصلح را به عنوان یازدهمین رئیس جمهوری اسلامی انتخاب کنند.

انتهای پیام/79009/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول